ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-07-15, 20:33

patrik7

Nykomling
patrik7 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 0

Standard Thailand!
Hej jag o min tjej har tänkt att sticka till Thailand, landa i Bangkok. Skulle vilja veta vad det ca kostar att ta ett flyg från bangkok till ex phuket? Vi har aldrig varit i thailand o kommer bara ta flyg ner skulle vilja höra från er var ni tycker man ska börja i Thailand om man aldrig varit där! vi har tänkt att avsluta våra sista 3 av 14 dagar i bangkok så man kan handla kläder där innan man åker hem är det rätt tänkt? en sista sak var är det billigast att hitta flygbiljetter? tacksam för svar!
Svara med citat

Gammal 2008-07-15, 20:47

phuket72

Nykomling
phuket72 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Rykte: 0

Standard
Hej

Fly mellan Bkk o Phuket kostar ca 600 kr enkel resa,men detta är med thai.
Du kan komma billigare undan om du tex flyger med Air Asia, men dom är stenhårda om du har lite övervikt.

Tips från mig ,gå in på reseguiden.se, där finns göör mycket tips om Thailand.
Jag är medlem där ,medlemskap är gratis,dessutom får du gratis resetidningar 3-4 gånger per år.
Jag heter SIAM inne i reseguiden
Svara med citat

Gammal 2008-07-18, 10:54

Gäst

Standard
Åker du med tjejen ska du absolut besöka koh samet. Fantastisk Ö, jag hade undvikit phuket om jag var er, det är som att åka på charter till grekland (vilket ifs är trevligt men nu åker ni till thailand). Ta en taxi eller minibus direkt från bangkok, inte dyrt alls. Väljer ni att åka till phuket iaf så ligger phi phi rätt nära, där är jäkligt trevligt.. ni har t.ex monkey island på kajakavstånd
Svara med citat

Gammal 2008-07-22, 16:41

tjorven

Medlem
tjorven är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
flygbiljetter ner till Phuket finns på flygplatsen, ta en standby med Air Asia eller varför inte en sovvagn på tåget ..

på flygplatsen finns de billigaste biljetterna om ni vill chansa .. annars kolla på Welcome to airasia.com...Now Everyone Can Fly... innan ni åker..
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8