|

2008-03-07, 19:58
|
|
|
Svar till Kata resort
Hejsan!
Ni har en underbar resa att se fram emot!! Tänkte tipsa er om Fantasea i Phuket och Dinopark i Karon. Fantasea showen är mäktig och helt fantastisk, vår dotter på 8 år satt som ett ljus hela föreställningen. I restaurangen fanns det olika buffébord. Alla hittar något att äta även om man är kräsen, jag tyckte det var god mat i allafall. Kommersen utanför restaurangen och showbyggnaden var inte så intressant för mig. Mitt andra tips är Dinopark i Karon som är värt ett besök på kvällstid! På dagen blir det nog för varmt. En annorlunda upplevelse! God mat finns i restaurangen och minigolfturen var spännande bland dinosaurierna! Ett annat tips: Jag blekte slingor i mitt hår på en inhemsk salong och min sambo och vår dotter klippte sig innan vi åkte hem. Jag hade klippt mig precis innan vi åkte, annars hade jag provat det också. Resultatet blev jättebra och det kostade nästan ingenting. Ta med er en tom resväska, vi fick köpa en extra resväska för alla presenter och alla kläder och skor vi köpt. Trevlig resa!! Maria
|
|