ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-07-21, 16:01

lala

Standard Patong???
VI har bokat resa till patong men vill helst vara i Kata, men fanns inga lediga hotell=( Har varit i Kata och älskade det! I patong ska vi bo på Club Andaman Beach Resort, någon som bott där? hur var det? Hur är stranden till skillnad från Kata? Är Patong likadan på dagen som på kvällen? dvs allt liv! Någon som bott på hotellet? hur är det?
Svara med citat

Gammal 2007-07-21, 18:29

Standard
Jag har varit på båda ställena, dock inte det hotellet. Kata är fantstiskt, men det är roligare att vara i Patong. Lite mer internationell prägel, alltså du är inte omgiven av svenskar. var nere två ggr denna vintern. Tog en vecka i Kata och en vecka i Patong båda gångerna. Hör med din resebyrå. Då får man lite av varje, lugnet och stojet. När vi bodde i Patong sist så var det max 200m till Bangla trots det var det knäpptyst på hotellet
MVH susanne
Svara med citat

Gammal 2007-08-21, 21:29

Espen

Standard Club Andaman
Jag bodde på Club Andaman December 05 och var helnöjd! (Frukosten är bland de bästa jag har varit med om) Poolområdet är helt ok dessutom ligger stranden på andra sidan Beach Road, ca 100 meter bort.

Vi höll mest till på stranden rakt nedanför hotellet där det var det ganska lungt och inte så mycket vattenskotrar mm.

Det nattliv som finns i hotellet närhet är Rock City som kan ha hög ljudnivå på tidiga nätter, men det stör mest om man har en Bungalow nära den delen av hotellområdet som vetter mot Rock City. För övrigt är Rock City ett toppenställe med svenska liveband varje kväll och med trevlig personal.

Hoppas ni får det toppen. 8)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8