ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-03-09, 20:52

Kaktus32

Nykomling
Kaktus32 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: mar 2007

Rykte: 0

Wink
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Senast redigerad av Kaktus32 den 2008-10-21 klockan 16:23.
Svara med citat

Gammal 2007-03-10, 11:11

Standard
Varför åka till Thailand för att träffa/flirta med svenska killar??
Svara med citat

Gammal 2007-03-10, 17:41

lovesurin

Nykomling
lovesurin är inte uppkopplad

Skicka ett meddelande via MSN till lovesurin
Standard
Om man har haft sex med thaitjejer som inte är prostutierade, vad e man då? Inte för jag e intresserad av varken thaihoror eller svenskatjejer skillnade är föresten hårfin :?

Gammal 2007-03-11, 00:43

kaktus

Standard svar pÅ KORKADE svar
Svar till Gäst...Åker inte till Thailand för att flirta i första hand...men skulle det vara så att jag skulle träffa ngn som verkar intressant o fin och som är svensk...för vill inte träffa ngn utländsk som man aldrig ser igen...typ. Vill gärna träffa vänner osv men en som jag skulle få ngn romans med o ev mer...då är det ju bäst med en som bor i sverige. Önska att min semester ska innehålla mkt...det skulle va för bra för att vara sant o träffa en fin kille där nere...men frågan är om man överhuvudtaget ska ge det en chans eller om de som åker dit går till betalbrudar dvs horor.
SVARTILL NR 2..är du ett pucko?ja det verkar du va...varför ens skriva här...HÅRFIN...????skillnaden är för fan miljonsmils lång att träffa ngn med ömsesidig kälek o fin kontakt än att betala ngn för pure sex...när jag skrev flirt så syftade jag inte enbart på sex...du verkar helt bakom...du har säkert en underbar kvinna det tvivlar jag inte på...men herregud....HÅRFIN???du skriver ju själv du inte är intresserad av horor eller svenksa tjejer...ha ha ja jag själv kanske uttryckte mig klumpigt i min frågeställning men att skillnaden är hårfin får mig att bli asirriterad...för övrigt så är svenska tjejer enligt min smak de frächaste o snyggaste man kan hitta på jorden så även killarna...mengillar inte att dra en hel befolkning över en kam...alla är olika....och fina på sitt sätt...men är less på knasbollar som dig...hoppas du är snäll mot din thaikvinna och att hon inte är en undergiven stackare...tror många män som köper sex eller väljer asiatkvinnor är rädda för den svanska kvinnan som oftast har mer krav o mer o säga till om,,,men det är en helt annan diskution...ska tilläögga att jag har vänner där mannen är svensk o kvinnan thai...båda rara o snälla inget fel på ngn av dem så visst kan det va olika....pust
Svara med citat

Gammal 2007-03-11, 08:50

lovesurin

Nykomling

Standard Re: svar pÅ KORKADE svar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktus

Svar till Gäst...Åker inte till Thailand för att flirta i första hand...men skulle det vara så att jag skulle träffa ngn som verkar intressant o fin och som är svensk...för vill inte träffa ngn utländsk som man aldrig ser igen...typ. Vill gärna träffa vänner osv men en som jag skulle få ngn romans med o ev mer...då är det ju bäst med en som bor i sverige. Önska att min semester ska innehålla mkt...det skulle va för bra för att vara sant o träffa en fin kille där nere...men frågan är om man överhuvudtaget ska ge det en chans eller om de som åker dit går till betalbrudar dvs horor.
SVARTILL NR 2..är du ett pucko?ja det verkar du va...varför ens skriva här...HÅRFIN...????skillnaden är för fan miljonsmils lång att träffa ngn med ömsesidig kälek o fin kontakt än att betala ngn för pure sex...när jag skrev flirt så syftade jag inte enbart på sex...du verkar helt bakom...du har säkert en underbar kvinna det tvivlar jag inte på...men herregud....HÅRFIN???du skriver ju själv du inte är intresserad av horor eller svenksa tjejer...ha ha ja jag själv kanske uttryckte mig klumpigt i min frågeställning men att skillnaden är hårfin får mig att bli asirriterad...för övrigt så är svenska tjejer enligt min smak de frächaste o snyggaste man kan hitta på jorden så även killarna...mengillar inte att dra en hel befolkning över en kam...alla är olika....och fina på sitt sätt...men är less på knasbollar som dig...hoppas du är snäll mot din thaikvinna och att hon inte är en undergiven stackare...tror många män som köper sex eller väljer asiatkvinnor är rädda för den svanska kvinnan som oftast har mer krav o mer o säga till om,,,men det är en helt annan diskution...ska tilläögga att jag har vänner där mannen är svensk o kvinnan thai...båda rara o snälla inget fel på ngn av dem så visst kan det va olika....pust
Jo jag förstår att du tycker att alla som inte tycker som du e korkade.
Jo svenska tjejer är ju kända för att vara kärleksfulla hahaha!
efter många års arbete på gran canarias turiststråk så vet jag en del om hur en del svenska kvinnor(i alla samhälls klasser gift och ogift) beter sig isscchhh. efter det lova jag mig att aldrig gifta mig med en svenska kvinna utan bara ha sex med dem vilket ni duger bra till! skillnaden är inte hårfin utan en thaitjej som e prostutierad beter sig många gånger bättre än det flesta svenska discotjejer!
Thaitjejen har tyvär inte så många chanser i livet om hon föds fattig då gymnasie och högskola kostar massa pengar, skulle en thaitjej ha samma möjligheter i thailand som svenskatjejer i sverige så skulle det inte finnas någon märkvärd prostution i thailand.

Jag känner många thaitjejer i sverige med svenskman och undergivna är dem inte, den bilden om den jagsvaga och undergivna thaitjejer har bara svennar som inte känner någon thaitjej och deras kultur!

Mer och mer svenska killar unga som gamla träffar utländska kvinnor, och de jag känner gör det inte för att dom tycker att jämdställdhet är fel, utan för att för många svenska kvinnor dricker för mycket och blir äckliga madrasser, men det gör naturligtvis inte alla svenskor!

det finns många fina svenskatjejer men inte är ni finast i världen enligt mej, men smaken e som baken

Ps: det sägs finnas typ 60-70 000 prostutierade kvinnor och män på olika turiststråk i thailand många av dem är från granländer, vilket inte blir mer än 0.1 % på 65- 70 miljoner människor som bor i thailand,
Men svennar rör sig oftast på stora turistorter där prostutionen finns sen dömmer dom hela landet. ungefär som om man åker som utländskturist till rinkeby, stockholm i sverige sedan åker man hem och säger att alla i sverige är svarta och e muslimer och ber flera gånger per dag, jo du svennar e intligenta

Gammal 2007-03-11, 11:32

Kaktus32

Nykomling
Kaktus32 är inte uppkopplad
Medlem

Standard urk lägg ner...
Jaha då vände diskutionen helt o hållet...men fråga är fortfarande obesvarad...
Jag dömmer inte thaitjejerna...vet att deras situation är hemsk.
Men ditt sätt o se på svenska tjejer SUGER...jag är en mans kvinna och vill även att min man ska vara bara min PUNKT slut. Jag vill inte träåffa en man som går eller har gått till prostituerade.
det lyser igenom hur du ser på kvinnor när du använder ett ord som "madrasser"vad är då mään som pippar runt med olika tjejer och än värre går till prostituerade?????
Jag vill undvika den typen av män...
Vi duger som madrasser ..??kan bara säga att jag skulle förmodligen nobba en man som dig och jag är inte ngn madrass åt ngn BOCK.
Skiter i om du tycker prostituerade beter sig bättre än svenska fulla tjejer...de får pröjs o är tvungna...skit samma orkar inte lägga mer energi på en person som du...trist att inte jag fick svar från ngn vettig.
Min fråga är alltså om ni som varit mkt i Thailand har erfarenhet att svenksa män går till horor...såklart jag vet att många gör det men skulle man träffa ngn där nere så vill jag inte att han ska ha varit med en prostituerad så är det bara ådet får nog du acceptera. Å nej jag tycker inte att alla som inte tycker som jag är korkade men du är så jkl sarkastisk o spydig och svarade på en elt annan grej än jag undrade.
Jo smaken är olika och jag är stolt över att vara en vacker svensk tjej punkt slut. Med det menar jag INTE att övriga kvinnor i världen inte skulle vara vackra.

Gammal 2007-03-11, 11:54

lovesurin

Nykomling

Standard
nej alla svenskakillar köper inte sex i Thailand troligen gör inte 90% av alla svenskakillar det, vad vet jag men det flesta gör det inte!Jag gör det inte!

sen har jag inte sett svenska män/killar äckla sig i thailand, en del köper sex men dom snuskar inte ofentligt, som jag har set åtskilliga svenskatjejer göra på ofentliga platser med spanskakillar i buskar på olåsta toaletter på parkbänkar mm vilket ogillades av flesta nationaliteter.
men naturligtvis långt från alla svenskatjejer gör så, men det är dum att chansa :lol:
ps: troligen så kommer inte de som köper sex vilja flirta med dej! varför byta ner sig? :wink:

Gammal 2007-03-11, 14:12

Kaktus

Standard svar från mig...Kaktus32
Tack då va den frågan utredd....då kan jag alltså hoppas på att min svenska prins ev finns på den här resan...HÄRLIGT!!!!..Peace :wink:
Svara med citat

Gammal 2007-03-15, 22:20

AdamC

Medlem
AdamC är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2007

Skicka ett meddelande via MSN till AdamC
Standard
nämen vad har vi här!! :shock: har jag missat en hettsig diskussion?!!

men...det kommer en riktigt snygg kille för dig i början av juni, en obotlig romantiker
Svara med citat

Gammal 2007-03-16, 11:43

ladylovelylocks666@hotmai

Standard
:lol: HA HO HIHIHI!!! det var det DUMMASTE jag läst på nån sida på länge,,,,, tror inte ens du ska eller kommer till Thailand du verkar ju vara en snorhyvel med för stora visioner om kärlek och romanser. Ta du och gå till något disco som finns ordnat för din ålder i närheten av var du bor, där kan du flirta lite med någon i din egen ålder, en liten romans va.... myyyyysigt :smt098
Svara med citat

Gammal 2007-03-16, 12:30

AdamC

Medlem
AdamC är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: feb 2007

Skicka ett meddelande via MSN till AdamC
Standard
haha...ni är bara sura för att vi har hittat våran fristad där vi slipper er kvinnors mentla spel och krav

Citat:
Ursprungligen postat av ladylovelylocks666@hotmai

:lol: HA HO HIHIHI!!! det var det DUMMASTE jag läst på nån sida på länge,,,,, tror inte ens du ska eller kommer till Thailand du verkar ju vara en snorhyvel med för stora visioner om kärlek och romanser. Ta du och gå till något disco som finns ordnat för din ålder i närheten av var du bor, där kan du flirta lite med någon i din egen ålder, en liten romans va.... myyyyysigt :smt098
Svara med citat

Gammal 2007-03-18, 11:22

Kiki

Standard svar till kaktus
Hej kaktus jag skulle inte föreslå dig att åka till thailand om du sökr en romans. fel ställe thailand är inte romansernas ställe exakt. Mer för avkoppling och etc. Sen måste jag bara säga att jag håller med killen där om svenskar inte har någon stil när dom är utomlands. Thai tjejer har mer moral och stil dom föds med moralen och inte en silversked i munnen.
Svara med citat

Gammal 2007-03-18, 12:06

lovesurin

Nykomling

Standard Re: svar till kaktus
Citat:
Ursprungligen postat av Kiki

Hej kaktus jag skulle inte föreslå dig att åka till thailand om du sökr en romans. fel ställe thailand är inte romansernas ställe exakt. Mer för avkoppling och etc. Sen måste jag bara säga att jag håller med killen där om svenskar inte har någon stil när dom är utomlands. Thai tjejer har mer moral och stil dom föds med moralen och inte en silversked i munnen.
skönt att läsa av en tjej!

Jag har åxå varit lite hård mot de svenskatjejerna.
då de flesta är bra och supertrevliga

Gammal 2007-03-24, 12:02

BK

Standard träffa rätt
"Vart ska man åka om man vill träffa svenska skyssta killar? "

Tja varför inte till Sverige.
Ta med dig en kille på resan, Thailand är mycket romantiskt. 8)
Själv åker jag ner mest för att träffa rätt thaidam.
Svenska damer har jag gett upp allt hopp om. :cry:
Svara med citat

Gammal 2007-05-11, 21:55

Camille

Medlem
Camille är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Standard
Hej Kaktus!

Jag har varit mycket i Thailand de sista 20 åren och då var det mest backpackers och nu lika många charterresenärer. Du lär definitivt kunna träffa någon bra "normal" svensk kille där lika lätt, som på vilken charterort som helst. Hoppas du får trevligt!

Hälsningar Camille
Svara med citat

Gammal 2007-06-02, 00:03

Standard
Säger bara Patong - BanglaRoad ja du..haha =)

9av10 jag träffade i Thailand hade besökt en "sällskapsdam"
Svara med citat

Gammal 2007-06-02, 00:54

Standard Re: killar som åker till Thailand går till prostituerade????
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktus32

Jag undrar de flesta killar som åker till Thailand går till prostituerade..dvs finns det överhuvudtaget någon svensk där nere som man kan flirta med...man vill ju inte ha ngn flirt med en som besöker horor eller kan tänka sig eller gjort en endaste gång...kan man hitta singelkillar från sverige som föredrar att träffas på VANLIGT vis...även om de mest vanliga verkar vara att de/ni killar köper sex?
Vore ju härligt med lite romans...men då inte med ngt äckel....observera att de inte är tjejerna jag syftar på när jag skriver äckel utan killarna.
Vart ska man åka om man vill träffa svenska skyssta killar? :roll: :roll: :roll:
Du ska åka till Thailand under nyår 07/08, I'll be there
Svara med citat

Gammal 2007-06-19, 11:36

Mickef

Standard
Horor?

är kille 28 år och har varit i thailand ca 7månader av mitt liv i olika omgångar.
Åker inte dit för det finns horor det kan man köpa i sverige också om man är intresserad av sånt. Man åker dit för att ha trevligt mysigt äta god mat och bara njuta.

Om du bara dras till killar som är ute efter horor kanske du ska testa att ändra dina kriterier. till killarna du dras till för det finns garanterat killar där nere också som kanske är ute efter lite semester romas med svenska tjejer.
Svara med citat

Gammal 2007-06-22, 00:54

Jonathan27

Standard Alla thaitjejer är inte horor!
Så typiskt svenskar o tro att alla tjejer i Thailand är horor! Det finns x-antal thailänska tjejer som är ute efter att ha lite kul precis som svenska tjejer o thailänska tjejer är attraherade av svenskar, engelsmän, amrekaner, fransmän osv sov. Jag har träffat både svenska och thailänska tjejer när jag varit i thailand och haft romanser med.. ingen av dom har varit nån hora!

Ofta är det svenska tjejer som tror att thaitjejer är horor för att dom aldrig lär känna någon.. sorligt!
Svara med citat

Gammal 2007-07-03, 08:39

Turisten

Standard småprat
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Säger bara Patong - BanglaRoad ja du..haha =)

9av10 jag träffade i Thailand hade besökt en "sällskapsdam"
UJ UJ! BanglaRoad ,Har man varit där så e livet komplett, :-D
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8