Citat:
|
Ursprungligen postat av kaktus
Svar till Gäst...Åker inte till Thailand för att flirta i första hand...men skulle det vara så att jag skulle träffa ngn som verkar intressant o fin och som är svensk...för vill inte träffa ngn utländsk som man aldrig ser igen...typ. Vill gärna träffa vänner osv men en som jag skulle få ngn romans med o ev mer...då är det ju bäst med en som bor i sverige. Önska att min semester ska innehålla mkt...det skulle va för bra för att vara sant o träffa en fin kille där nere...men frågan är om man överhuvudtaget ska ge det en chans eller om de som åker dit går till betalbrudar dvs horor.
SVARTILL NR 2..är du ett pucko?ja det verkar du va...varför ens skriva här...HÅRFIN...????skillnaden är för fan miljonsmils lång att träffa ngn med ömsesidig kälek o fin kontakt än att betala ngn för pure sex...när jag skrev flirt så syftade jag inte enbart på sex...du verkar helt bakom...du har säkert en underbar kvinna det tvivlar jag inte på...men herregud....HÅRFIN???du skriver ju själv du inte är intresserad av horor eller svenksa tjejer...ha ha ja jag själv kanske uttryckte mig klumpigt i min frågeställning men att skillnaden är hårfin får mig att bli asirriterad...för övrigt så är svenska tjejer enligt min smak de frächaste o snyggaste man kan hitta på jorden så även killarna...mengillar inte att dra en hel befolkning över en kam...alla är olika....och fina på sitt sätt...men är less på knasbollar som dig...hoppas du är snäll mot din thaikvinna och att hon inte är en undergiven stackare...tror många män som köper sex eller väljer asiatkvinnor är rädda för den svanska kvinnan som oftast har mer krav o mer o säga till om,,,men det är en helt annan diskution...ska tilläögga att jag har vänner där mannen är svensk o kvinnan thai...båda rara o snälla inget fel på ngn av dem så visst kan det va olika....pust
|
Jo jag förstår att du tycker att alla som inte tycker som du e korkade.
Jo svenska tjejer är ju kända för att vara kärleksfulla hahaha!
efter många års arbete på gran canarias turiststråk så vet jag en del om hur en del svenska kvinnor(i alla samhälls klasser gift och ogift) beter sig isscchhh. efter det lova jag mig att aldrig gifta mig med en svenska kvinna utan bara ha sex med dem vilket ni duger bra till! skillnaden är inte hårfin utan en thaitjej som e prostutierad beter sig många gånger bättre än det flesta svenska discotjejer!
Thaitjejen har tyvär inte så många chanser i livet om hon föds fattig då gymnasie och högskola kostar massa pengar, skulle en thaitjej ha samma möjligheter i thailand som svenskatjejer i sverige så skulle det inte finnas någon märkvärd prostution i thailand.
Jag känner många thaitjejer i sverige med svenskman och undergivna är dem inte, den bilden om den jagsvaga och undergivna thaitjejer har bara svennar som inte känner någon thaitjej och deras kultur!
Mer och mer svenska killar unga som gamla träffar utländska kvinnor, och de jag känner gör det inte för att dom tycker att jämdställdhet är fel, utan för att för många svenska kvinnor dricker för mycket och blir äckliga madrasser, men det gör naturligtvis inte alla svenskor!
det finns många fina svenskatjejer men inte är ni finast i världen enligt mej, men smaken e som baken
Ps: det sägs finnas typ 60-70 000 prostutierade kvinnor och män på olika turiststråk i thailand många av dem är från granländer, vilket inte blir mer än 0.1 % på 65- 70 miljoner människor som bor i thailand,
Men svennar rör sig oftast på stora turistorter där prostutionen finns sen dömmer dom hela landet. ungefär som om man åker som utländskturist till rinkeby, stockholm i sverige sedan åker man hem och säger att alla i sverige är svarta och e muslimer och ber flera gånger per dag, jo du svennar e intligenta