ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-02-19, 22:04

Anne HBG

Standard Aldrig varit i Thailand vilket Flygbolag
Jag har sökt på olika flygbolag och hittat ett bra pris köpenhamn-Bangkok min fråga är om det är gott om plats på OS Austrian eftersom min man är rätt lång så måste han ha plats för benen. Skall man boka flygresan från Bangkok till Phuket här hemmaifrån. Vi vill åka först till Phuket i 2 veckor och ta utflykter där ifrån sen till Hua Hin och sist Bangkok. Låter det som en bra rutt?
Svara med citat

Gammal 2007-02-20, 14:48

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Austrian har 32" seat pitch (avstånd stol till stol) i sina stolar vilket är ganska standard i ekonomiklass. Det finns några som kör 31" eller 33" i ekonomiklass.
Svara med citat

Gammal 2007-03-03, 16:48

Standard
boka hemmifrån om du redan vet vilka datum du ska flyga. i regel är det billigast på airasia.com
Svara med citat

Gammal 2007-03-03, 17:12

oldie

Globetrotter
oldie är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard Re: Aldrig varit i Thailand vilket Flygbolag
Citat:
Ursprungligen postat av Anne HBG

Jag har sökt på olika flygbolag och hittat ett bra pris köpenhamn-Bangkok min fråga är om det är gott om plats på OS Austrian eftersom min man är rätt lång så måste han ha plats för benen. Skall man boka flygresan från Bangkok till Phuket här hemmaifrån. Vi vill åka först till Phuket i 2 veckor och ta utflykter där ifrån sen till Hua Hin och sist Bangkok. Låter det som en bra rutt?

I ärlighetens namn hade jag hoppat över Hua Hin! På Phuket har du redan allt det som Hua Hin har. Stanna hellre på Phuket lite längre och ta sedan direktflyg därifrån till Bangkok.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8