ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-02-05, 19:54

JohanL87

Standard Är de någe drag i patong? Vart ska vi annars festa?
Jag tycker det verkar som att det råder delade meningar om vart i thailand man ska åka, om man vill festa så mycket som möjligt.

Jag och sex kompisar ska flyga till Phuket och kommer också förmodligen att vara där en hel del. Vad man kan jämföra Patongs nattliv med? alanya, golden sands? eller är det betydligt mindre än någon av dessa?
För er som inte föredrar Patong Beach. Vart kan man åka i närheten(utan att flyga eller åka på monsterlånga bussresor)? Vi har i alla fall tänkt att stanna på phuket i 5 nätter, sen åka till Phi Phi Islands 1-2 nätter, krabi 1-2 nätter, sen en båttur till similan Islands 2 nätter på båten.

Efter detta Ska två i sällskapet åka hem. Vi andra ska stanna ytterligare två veckor. Vart ska vi då ta vägen om vi inte ska stanna på phuket?

Nån som har några bra idèer?

Hör av mig om era upplevelser och vilket ställe ni tycker att vi måste besöka! Vi vill blanda slöa dagar på stranden med bra nattliv!

MVH Johan !
Svara med citat

Gammal 2007-02-05, 21:21

Standard Re: Är de någe drag i patong? Vart ska vi annars festa?
Om ni vill ha fest så är patong det perfekta stället. Det är grymt!!!
Svara med citat

Gammal 2007-03-20, 10:13

Lucky_star

Globetrotter
Lucky_star är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Rykte: 0

Standard
Om du bara vill festa kan du lika bra åka till Gran Canaria det är närmare
Svara med citat

Gammal 2007-03-20, 10:13

Lucky_star

Globetrotter
Lucky_star är inte uppkopplad

Standard
Om du bara vill festa kan du lika bra åka till Playa del ingeles det är närmare för det är det patong liknar
Svara med citat

Gammal 2007-03-20, 19:23

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star

Om du bara vill festa kan du lika bra åka till Playa del ingeles det är närmare för det är det patong liknar
det är mycket roligare att festa i thailand än gran canaria!
Svara med citat

Gammal 2007-06-02, 01:06

Standard
Patong - Bangla Road..åk inte dit med flickvän bara :P
Svara med citat

Gammal 2007-07-13, 16:18

Standard
Visst kan du parta ordentligt i patong, men vill du parta ordentligt så ska du åka till pattaya (patong är 1% mot pattaya).
Svara med citat

Gammal 2007-07-13, 23:10

Standard
Hej
Jag va i Patong det är faktiskt den fulaste staden jag varit i någonsin...ofrächa mäniskor och stranden va skitsnuskig full med gubbar o små pojkar....om jag va er skulle jag åka till Phi Phi Island lr andra mysigare men oxå partyöar...men nu är det ju sommar...ni kankse drar i vinter....gör ni det så är Phi Phi överlägset...inte massa äckel prostitution heller...ligga får ni nog göra ändå om det är det ni vill...men kankse roligar att ligga med ngn utan att betala ...en liten romans rent av
Kram Katie
Svara med citat

Gammal 2007-07-13, 23:14

Standard katie här igen
Hej igen...jo jag hade tänkt stanna på Phi phi i två dagar men blev kvar en vecka...strunta i Puhket...åk runt på alla öar...en stad som Patong kommer jag som sagt aldrig mer besöka...MKT MKT roligare och snyggare människor på tex Phi Phi.
Lycka till
Svara med citat

Gammal 2007-10-01, 20:37

Gäst

Standard Patong är grymt bra!
Patong är grymt bra!
Har varit i både Sunny Beach och i Patong och festat, kan bara säga en sak Patong äger!
Ska du dit med 6 killkompisar så är det ett perfekt ställe för er.
Har själv vart där 3 år i rad nu med mina boys och har festat lite överallt i Thailand. och ska dit igen den här vintern och nästa sommar.
Jag kan starkt rekomendera att ni ska bo i Patong nära Bangla Road. Kanske inte hela resan åk runt lite i Phuket också inte bara stanna i Patong hela resan, sen kan jag rekomendera Phi Phi Island, Koh Samui och kanske Fullmoon party om ni tajmar de rätt. Pattaya har också bra fester men inte så fräsch stad, inga fina stränder och så men bra shopping och fest. Själv kallar jag Pattaya äckelstaden men ändå åker jag dit. Bangkok ska också ha bra feista men har aldirg festat där... ska göra det nästa gång jag åker=)
Och NEJ jag åker inte dit för att ligga med assa Thaitjejjer och så, hatar faktist asiatiska tjejer, tänder inte på dom alls:S men tursister finns de gott om
Om jag fick ranka alla festställen i Thailand skulle de sett ut såhär...

1 Patong Bangla road
2 Pattaya Walkin street
3 Fullmoon Party
4 Phi Phi Island
5 Koh Samui

Tummen ner till Surat Thani åk aldrig dit! Det suger!

Sen har jag inte vart på så mycke mer ställen förutom Koh Chang också men där har jag inga festminnen infårn var ganska ung då, men fint var det iallfall.
Svara med citat

Gammal 2007-10-05, 21:07

jante

Standard fest
Ja, skall man festa är Thailand rätt ställe.
Är själv för gammal för sånt. Festade själv mycket i Spanien när det begav sig.
Bangkok, Sukhimvit road bra ös.
Pattaya soi 7 bra drag.
Lycka till!
Svara med citat

Gammal 2007-10-13, 19:24

Gäst

Question
Om du skall festa i Thailand finns det bara ett ställe paradiset på denna jord heter PATTAYA.
Svara med citat

Gammal 2007-10-17, 16:47

Gäst

Standard Usch...inte Patong!
Det finns många underbara ställen i Thailan å Patong och Pattaya är inte några av dem!

Koh Phangan är både party och vackert! Åk dit istället för Patong suger!
Svara med citat

Gammal 2007-10-29, 09:10

tyjh

Standard
ko phangang där finns ju enbart turister som knarkar å dansar.
Svara med citat

Gammal 2007-10-30, 13:43

Morre

Nykomling
Morre är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Standard ?
Patong some avenyn i Göteborg en bra sommar kväll med massor av horor.
Svara med citat

Gammal 2007-12-14, 15:56

Bajskungen

Standard Javla chartersnubbar
patong och pattya...

alla ni som har varit dar och festa maste vara sjukt fula eller aldrig blivit av med oskulden ....darfor aker ni till thailand och da givetvis pattya och patong....dar ar bara prostitution och ni kan kopa billigia flickor och pojkar som ni sjuka javlar sakert ar ute efter....

jaja vill ni ha rejala buskar kan ni aka till changmai dar finns en rejal djungel....
Svara med citat

Gammal 2008-01-15, 00:41

Gäst

Standard Var där
Var i Patong över julhelgen,o vilka tjejer o vilket sex i två veckor,tur man kan åka hem o vila upp sig lite.
Svara med citat

Gammal 2008-03-13, 22:48

lovesurin

Nykomling
lovesurin är inte uppkopplad

Skicka ett meddelande via MSN till lovesurin
Standard Soi 6
pattaya äger !! sex, öl mera sex skit snygga tjejr

Gammal 2008-03-19, 23:27

Gäst

Wink Kul kul
Vet om inte vad som är roligast Träffa billiga kvinns i Pattaya eller reta en sån som
---- kungen.

Men jag skrattar inombords så jag dör när jag ser avundsjuka miner från förgrämda män och deras än mer förgrämda kvinnor bara för jag har kul med en liten sötnos så där trettiofem år yngre än jag själv. Hö hö hö hö....
Svara med citat

Gammal 2010-02-19, 17:35

Tjejer

Standard Hallååå!
Hej!

När åker ni ner? vi är två brudar som också ska till patong den 24e februari. Vi hade liknande era planer om krabi o phi phi.

Hör av er!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8