Patong är grymt bra!
Har varit i både Sunny Beach och i Patong och festat, kan bara säga en sak Patong äger!
Ska du dit med 6 killkompisar så är det ett perfekt ställe för er.
Har själv vart där 3 år i rad nu med mina boys och har festat lite överallt i Thailand. och ska dit igen den här vintern och nästa sommar.
Jag kan starkt rekomendera att ni ska bo i Patong nära Bangla Road. Kanske inte hela resan åk runt lite i Phuket också inte bara stanna i Patong hela resan, sen kan jag rekomendera Phi Phi Island, Koh Samui och kanske Fullmoon party om ni tajmar de rätt. Pattaya har också bra fester men inte så fräsch stad, inga fina stränder och så men bra shopping och fest. Själv kallar jag Pattaya äckelstaden men ändå åker jag dit. Bangkok ska också ha bra feista men har aldirg festat där... ska göra det nästa gång jag åker=)
Och NEJ jag åker inte dit för att ligga med assa Thaitjejjer och så, hatar faktist asiatiska tjejer, tänder inte på dom alls:S men tursister finns de gott om

Om jag fick ranka alla festställen i Thailand skulle de sett ut såhär...
1 Patong Bangla road
2 Pattaya Walkin street
3 Fullmoon Party
4 Phi Phi Island
5 Koh Samui
Tummen ner till Surat Thani åk aldrig dit! Det suger!
Sen har jag inte vart på så mycke mer ställen förutom Koh Chang också men där har jag inga festminnen infårn var ganska ung då, men fint var det iallfall.