ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-19, 18:20

misssister

Nykomling
misssister är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Thumbs down Usch!
Man mår ju dåligt av den här tråden!
Svara med citat

Gammal 2010-02-19, 18:55

Brynolf

Globetrotter
Brynolf är inte uppkopplad
Brynolfs avatar

Reg.datum: okt 2009

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av ;55867

Hej
Jag va i Patong det är faktiskt den fulaste staden jag varit i någonsin...ofrächa mäniskor och stranden va skitsnuskig full med gubbar o små pojkar....om jag va er skulle jag åka till Phi Phi Island lr andra mysigare men oxå partyöar...men nu är det ju sommar...ni kankse drar i vinter....gör ni det så är Phi Phi överlägset...inte massa äckel prostitution heller...ligga får ni nog göra ändå om det är det ni vill...men kankse roligar att ligga med ngn utan att betala ...en liten romans rent av
Kram Katie
Om du påstår att patongstranden är full av gubbar med småpojkar så har du inte varit där!! detta existerar inte öppet längre någonstans på Thailands turistorter och har inte gjorts på ganska många år för att det är förbjudet och förövaren riskerar hårda straff,, personligen har jag aldrig sett det fast jag har varit där ca 10 gånger sedan-93, tyvärr så sker det fortfarande barnprostitution i landet men det är dolt.
Senast redigerad av Brynolf den 2010-02-19 klockan 20:10.
Svara med citat

Gammal 2011-03-30, 11:21

Kalle Kula

Standard Hö hö höö..
Du mina är fyrtio år yngre ä jag. Lyder minsta vink och funderar på om ett tiotal år gifta mig med en av dom.

Jag ä bäst ingen slår mig..
Svara med citat

Gammal 2011-04-05, 14:53

Gäst

Standard Sjukt
Jag kan förstå gamla äckliga gubbar i 50års åldern som åker ner för att knulla små äckliga luder som har tagit 4000 meter stock i alla hål, detta på grund av att dom inte kan få något bättre här i Sverige! Men när ungdommar ska dit och ha horor?! Men fyfan alltså. Har en bekant i unga år som är där nere i långa stötar varje år för att knulla luder och supa. Som på han så verkar det som hororna är frälsta och väljer en bara för att man ser bra ut. Det är som om han inte fattar att dom är ute efter pengarna som han spenderar som en galning.

Åk till Cypern eller Grekland. Om ni inte är 50 år eller horälskare.
Svara med citat

Gammal 2011-04-06, 08:48

Gäst

Standard
24 Feb 2012?
Svara med citat

Gammal 2011-04-29, 23:19

Snoddas

Standard Fina fruns
Ja tycker det ä kul med fina fruntimmer. billigt och villigt är bra tycker jag
Svara med citat

Gammal 2011-04-30, 00:08

Jesman

Medlem
Jesman är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag kan förstå gamla äckliga gubbar i 50års åldern som åker ner för att knulla små äckliga luder som har tagit 4000 meter stock i alla hål, detta på grund av att dom inte kan få något bättre här i Sverige! Men när ungdommar ska dit och ha horor?! Men fyfan alltså. Har en bekant i unga år som är där nere i långa stötar varje år för att knulla luder och supa. Som på han så verkar det som hororna är frälsta och väljer en bara för att man ser bra ut. Det är som om han inte fattar att dom är ute efter pengarna som han spenderar som en galning.

Åk till Cypern eller Grekland. Om ni inte är 50 år eller horälskare.
Varenda undersökning har visat att majoriteten som vänder sig till prostituerade är helt normala svenska män. Dvs det är inte bara "fula" eller "äckliga" som "inte kan få något annat", det är folk från alla möjliga samhällsklasser med alla möjliga hemförhållanden, vissa är gifta (ett bevis på att de kan få andra), andra är singlar osv.

Sluta förenkla situationen och anta att det bara är äckliga jättegamla gubbar som går till prostituerade, för så länge du målar in dig i de hörnet så kommer du aldrig att kunna komma med något konkret i diskussionen.
Senast redigerad av Jesman den 2011-04-30 klockan 07:58.
Svara med citat

Gammal 2011-07-19, 00:45

Gäst

Standard usch
usch och fy!
Jag och killen var där för 2 år sen, FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYfan VAD ÄCKLAD MAN BLIR AV SVENSKA MÄN OCH ANDRA ÄCKLIGA GUBBAR!!!!! HUr kan ni utnyttja småflickor och lura dem? Visst behöver de pengar för mat MEN man inte behöver fan inte man knull*a dem på köpet? USCH och fy åker ALDRIG mer till Patong, blev fruktansvärt besviken. Skrattar åt de stackars gubbar som tror att de små thaiflickorna VILL gifta sig med er, FATTA DE UTNYTTJAR ER LIKA MYCKET SOM NI FASST INTE SEXUELLT JÄVLA ÄCKEL! Ni som köper sex har förstört deras kultur!

//PATON aldrig mer!!//
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8