ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-12-14, 21:16

Eoa

Standard Aeroflot?
Undrar om det e ngn som har åkt med aeroflot köpenhamn-moskva-bangkok? Var det bra komfort,tid jämförbart med pris?
Svara med citat

Gammal 2007-01-09, 23:38

phangan explorer

Nykomling
phangan explorer är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard
Enda fördelen med aeroflot är om du är rökare!kabinpersonalen har en mycket liberal syn på toalett-rökning!Inte att förglömma serveringen av alkohol som sker ur hel butelj och extremt lite groggvirke!

Risken att bli varande i moskva är också stor om du inte ser upp!
Har träffat på svenskar som blivit sittande på flygplatsen i ett par dagar, avgången som skulle vidare till bkk fanns helt plötsligt inte med på tavlan och personalen kunde hips vips inte prata engelska!!

Om du inte bokar hotell i moskva får du inte lämna flygplatsen, själv satt jag i över ett dygn och väntade på sataplanet som inte ville komma!!

Om man ska åka med ett öststatsbolag så tar iaf jag hellre och åker med Aerosvit via kiev!!
Svara med citat

Gammal 2008-07-08, 17:33

Gäst

Thumbs down
Flyger mycket ofta med olika flygbolag. Aeroflot skiljer sig från andra med deras splitter nya flygplan och maten + drycka ingår i priset(!). Den bild som skribenten återger känner jag inte igen.
Svara med citat

Gammal 2008-10-16, 11:41

gillner

Standard aeroflot
jag o polarn flög med dom -02 köpenhamn-bangkok. Fin kärra till moskva, sedan lastade dom om oss i en ilusjin-97 (ombyggd trupptransportplan). Men det var inga problem, flyget gick hyfsat. tog ca 12tim vill jag minnas. Dessutom har aeroflot bra piloter.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8