ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-14, 14:11

Gäst

Standard Resvän sökes till Tanzania
Hej! Jag har alltid velat åka till Afrika för att uppleva livet där. Kanske jobba lite med lokalbefolkningen men även utforska landet. Jag har kontakt med svenskar som bor i Tanzania men vill inte resa dit själv. Helst vill jag åka i januari/februari. Någon som är intresserad att följa med?
Svara med citat

Gammal 2010-11-16, 13:33

Gäst

Standard Gästen igen :)
Kanske skulle skriva vem jag är oxå.... Jag en positiv tjej på 25år från Jkpg som länge har velat åka men får ingen med mig, mina kompisar tycker nog att jag är lite knäpp som väljer att frivilligt åka till Tanzania av alla ställen Som jag skrev har jag kontakt med ett par som bor där så boende är klart!
Svara med citat

Gammal 2011-01-26, 15:22

Gäst

Standard
Synd att det inte går att nå dig personligen. Lyfter om några veckor och det blir spännande. Lycka till!
Svara med citat

Gammal 2011-02-23, 22:00

fridaf

Nykomling
fridaf är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Rykte: 0

Standard
Hej,
Har du kommit iväg till Tanzania? Jag vill också dit och volontärjobba, men inte åka själv. Men vännerna har inte samma önskan om äventyr som jag =)
Jag har volontärjobbat i Indien innan och rest en hel del.. hör av dig om du fortfarande letar reskamrat!
Svara med citat

Gammal 2011-02-24, 00:35

Gäst

Standard
Jag har också letat efter partner att åka med till Tanzania, hör av dig om du fortfarande vill åka.
Svara med citat

Gammal 2011-03-01, 11:08

Gäst

Smile Resvän
Jag kommer ifrån Tanzania men skall resa i slutet av juni 2011, mest till Viktoriasjön, hör av dig i så fall.
Mvh rehema. e- mail rehemaprick@ hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-03-05, 01:18

rehema Prick

Nykomling
rehema Prick är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011

Rykte: 0

Standard Resvän till Tanzania
Hej tänkte åka till Tanzania i slutet av Juni, mest till Vicktoriasjön,
Hör av dig om du har samma intresse.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8