ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-10-25, 15:51

magdalenarolen@hotmail.co

Nykomling
magdalenarolen@hotmail.co är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 0

Standard sydafrika januari 2008
Hejsan!

Är det någon som vet något om att åka till sydafrika som volontär. Jag skulle tycka det vore en upplevelse utan dess like att volontera på ett reservat där man får chansen att ta hand om lejon. Är det någon som har gjort detta eller också vill göra det så hör av er till mig om tips eller diverse. Själv hade jag tänkt åka någon gång i början av januari 2008.

Har ni andra tips om Sydafrika eller hur man på annat sätt kan komma i kontakt med Sydafrkas vilda djur så hör hemskt gärna av er!
Svara med citat

Gammal 2008-09-27, 01:05

Gäst

Standard volontärjobba i sydafrika.
hej!

Blueberry språkresor - utlandsstudier, språkresa, äventyrsresor och utlandsjobb.

med den hemsidan så kommer du hitta en massa spännande saker man kan få göra i sydafrika o andra länder i afrika. jag ska nämligen dra ner ner till sydafrika 30 okt o volonotärjobba i ett barnhem så ja hoppas att jag va till en hjälp nu.lycka till!
Svara med citat

Gammal 2009-06-09, 20:29

Gäst

Standard Volontär inom naturvård i Sydafrika med Projects Abroad
Hej!

Jag har inte varit i Sydafrika själv, men dock som volontär på Jamaica med Projects Abroad, och det var en riktigt bra organisation. Fick mycket hjälp av dem när man behövde det, och det verkade alla andra volontärerna tycka också.

Här har du en länk till deras projekt i Sydafrika i alla fall: Volontär i Sydafrika, Praktik i Södra Afrika

Hoppas det passar!

Mariam
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8