ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-08-10, 03:23

Keller

Nykomling
Keller är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2010

Rykte: 0

Standard Hotellboende pa High Chaparral
Jag bodde 2 natter i en stuga i Guldbyn pa High Chaparral (Smaland) i mitten av juli 2010. Jag rekommenderar det verkligen INTE! Forsta natten trillade varmvattenberedaren pa 70 kg ner efter att jag duschat och traffade mig pa ena armen (tur att det inte hande 10 min tidigare da jag duschade mina barn for da hade de antagligen inte varit i livet langre). Sa nu har jag gatt med ett stort omande blamarke i 3 veckors tid. Det varsta ar dock att jag bett High Chaparral om att ersatta mig for hotellnatterna (vi betalade hotellet i forskott). De svarar dock varken pa mina telefonsamtal eller e-mail utan ignorerar mig fullstandigt. Tror inte att jag nagonsin blivit sa illa bemott av nagon (och allra minst av hotellpersonal). Jag vill darfor uppmana folk till att inte bo pa vare sig hotellet eller i stugorna i High Chaparral. Forst av allt sa riskerar ni att bli skadade och har ni oturen att bli det sa for ni fortfarande betala for era hotellnatter samt rakna med att hotell chefen och personal inte kommer att svara pa era fragor varken via e-mail eller telefon.
Trodde inte man kunde bli sa illa behandlad i Sverige....
Besviken besokare!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8