ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-11-15, 00:25

sofiabee

Nykomling
sofiabee är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2010

Rykte: 0

Standard Hitta boende i London!
Hej!
Jag har planerat att flytta till London i början av nästa år för att plugga och jobba.. Undrar om det finns någon som har bra tips på var man kan hitta boende? Kan man hitta flatshares relativt snabbt när man är på plats eller är det bäst att ha någon form av kontakt innan man åker dit?

Vore mycket tacksam om någon som vet (eller har hört hur det är) kunde berätta hur det funkar med boende i London och hur man hittar boendet.. Jag känner mig inte så hemma med sånt här så vore det suveränt om någon kunde ge mig lite tips
Svara med citat

Gammal 2011-01-24, 18:53

Ryberg

Nykomling
Ryberg är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av sofiabee Visa inlägg

Hej!
Jag har planerat att flytta till London i början av nästa år för att plugga och jobba.. Undrar om det finns någon som har bra tips på var man kan hitta boende? Kan man hitta flatshares relativt snabbt när man är på plats eller är det bäst att ha någon form av kontakt innan man åker dit?

Vore mycket tacksam om någon som vet (eller har hört hur det är) kunde berätta hur det funkar med boende i London och hur man hittar boendet.. Jag känner mig inte så hemma med sånt här så vore det suveränt om någon kunde ge mig lite tips
Har också planer på att åka!
eventuellt börja med en engelskakurs i någon vecka,
Om du vill kan du ju maila mig! whaateveer@hotmail.com
Ha de fint!!
Svara med citat

Gammal 2011-07-22, 17:43

Gäst

Smile boende
Citat:
Ursprungligen postat av sofiabee Visa inlägg

Hej!

hej jag ska ochså till london .jag vet att det fins riktiga biliga hotel där tup 5 pud per dag men hotelen i inte lyx hotelman kan ochså hura en lägenhet för 600 pund per år det fins ochså vädrde fameljer det i en famelj som kan bo hos det kostar olika
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8