ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-10-07, 10:58

Gäst

Standard Tåg priser till Liverpol station.
Är det någon som har koll vad det kostar att åka tåg från stansted till Liverpool station. Och vad köper man de billigaste biljetterna?
Svara med citat

Gammal 2010-10-07, 11:14

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Hej,
Jag åkte nyligen till London och då åkte jag buss för 9£ från Standstedt till Browning Street eller vad den nu hette. Det var med ett företag som nog hette easyBus (orange bussar/skyltar etc). Det var billigast som jag kunde hitta precis avstigen ifrån planet. Tog 1 timme och 15 minuter. Tåget tar 45 minuter men kostar runt 20-30 pund om jag inte minns fel.

Enligt den här sidan kostar en biljett 20£ med tåget...
trainline: buy cheap train tickets, get UK train times & fares - book seats online
Svara med citat

Gammal 2010-10-11, 08:58

chazzie

Globetrotter
chazzie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av wkstrm Visa inlägg

Hej,
Jag åkte nyligen till London och då åkte jag buss för 9£ från Standstedt till Browning Street eller vad den nu hette. Det var med ett företag som nog hette easyBus (orange bussar/skyltar etc). Det var billigast som jag kunde hitta precis avstigen ifrån planet. Tog 1 timme och 15 minuter. Tåget tar 45 minuter men kostar runt 20-30 pund om jag inte minns fel.

Enligt den här sidan kostar en biljett 20£ med tåget...
trainline: buy cheap train tickets, get UK train times & fares - book seats online
Tyckt mig läsa det också, åker på Torsdag och anländer sent, men bussarna skall visst gå hela natten.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8