ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-10-03, 13:40

veronicar

Nykomling
veronicar är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2010

Rykte: 0

Arrow Fint hotell i London?
Jag planerar att överraska min fästman med en resa till London på hans 30-årsdag om en dryg månad. Jag har tänkt mig att vi ska åka över en långhelg, exempelvis resa från Sverige på torsdag kväll och åka tillbaks på söndag kväll så att vi har tre dagar där.

Jag har varit i London tidigare ett par gånger, men det var när jag pluggade och åkte dit med en kompis för att shoppa och festa. Därför bodde vi båda gångerna på hostels, lite mindre fina hotell - för att kunna spendera desto mer pengar på kläder

Jag tänker mig nu att jag och fästmannen ska bo på ett mysigt, fräscht hotell - gärna i närheten av Hyde Park, tex i Kensington. Det behöver inte vara toppklass, men ungefär 3 eller 4-stjärnigt.

Är det någon som har tips på personliga favorithotell?

P.S: Tips på mysiga, romantiska utflykter och saker att se tas också gärna emot!
Svara med citat

Gammal 2010-10-04, 09:13

chazzie

Globetrotter
chazzie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av veronicar Visa inlägg

Jag planerar att överraska min fästman med en resa till London på hans 30-årsdag om en dryg månad. Jag har tänkt mig att vi ska åka över en långhelg, exempelvis resa från Sverige på torsdag kväll och åka tillbaks på söndag kväll så att vi har tre dagar där.

Jag har varit i London tidigare ett par gånger, men det var när jag pluggade och åkte dit med en kompis för att shoppa och festa. Därför bodde vi båda gångerna på hostels, lite mindre fina hotell - för att kunna spendera desto mer pengar på kläder

Jag tänker mig nu att jag och fästmannen ska bo på ett mysigt, fräscht hotell - gärna i närheten av Hyde Park, tex i Kensington. Det behöver inte vara toppklass, men ungefär 3 eller 4-stjärnigt.

Är det någon som har tips på personliga favorithotell?

P.S: Tips på mysiga, romantiska utflykter och saker att se tas också gärna emot!
Kolla på hotels.com de har alla prisklasser, vi bokade där dock ett billigare alternativ, men du kan specifisera geografiskt område osv.
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 11:40

Travelgirls

Medlem
Travelgirls är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Hotell
Hej, Det ligger ett bra Radisson Edwardian hotel där och Thistle hotels har också flera hotell med bra läge. jag har lagt upp några länkar till lyxigare hotell & Londontips på min blogg Travelgirl around the world: Lovely London
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 13:38

Gäst

Standard x
Hej,

Vi bodde på Trafalgar hotel i våras, det ägs av Hilton. Det ligger på ja Trafalgar Square och var ett mycket fint och bra hotel. Bra läge, fina och rena rum samt en bra frukost.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8