ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-10, 22:52

linasa

Standard au pair london
Hej, jag är en glad småländsk tjej som gärna vill träffa nya vänner. Flyttade hit till London för lite mindre än 3 veckor sedan och bor inne i centrala London. Fika, shoppa eller gå ut är öppen för det mesta.
Om du har lust att ses skicka ett mail till min hotmail så kan vi prata vidare. lina.saeden@hotmail.com
Vi hörs!=)
Kram Lina
Svara med citat

Gammal 2010-07-17, 02:32

MillaL

Nykomling
MillaL är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Rykte: 0

Standard
Hej, jag flyttar till london i mitten på september och kommer bo i fulham. Ungefär var i London kommer du bo?

Känner ingen i London så skulle va roligt att träffa lite nytt folk! Är lätt på att gå ut och festa, ta en fika eller ja bara upptäcka staden med någon!

Milla_leek@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2010-08-03, 00:22

Gäst

Standard
Hejhej, kul att det kommer nytt folk till London hela tiden! Tar gärna en fika med nykomlingar har vart här snart fyra månader nu, jobbat som aupair i tre. Kika in på min blogg vetja ---> londorama /Ida
Svara med citat

Gammal 2010-08-15, 23:58

Gäst

Standard Hej!
Jag kommer att åka till London om mindre än två veckor. Jag kommer att bo i norra Kingston, nära regents park. Det skulle vara kul att lära känna lite folk!

Hör gärna av er till caroline.r.eriksson@gmail.com eller Nanny i London -

Kram Caroline
Svara med citat

Gammal 2010-08-23, 22:25

Linea

Standard Hej!
Jag åker till England som au-pair i mitten av september. Kommer bo i Farnham som ligger ungefär 50 minuter från London. Bor ni i närheten så hör gärna av er! Jag är alltid sugen på att hitta på roliga saker!

linnea.johansson90@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2011-09-08, 16:33

Gäst

Smile Au Pair
Hejsan! Jag åker som Au pair till London nu den 17de och hade också gärna träffat lite nya vänner att ta en fika med eller bara snacka med.

Någon intresserad så kan ni väl ta kontakt med mig via min blogg till en början för mail eller facebook?

Kram

nattstad.se/bea.westlund
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8