ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-05-08, 11:18

Alva

Nykomling
Alva är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Rykte: 0

Standard Au pair i London i sommar? Träffas och fika?
Hej på er!
Jag kommer att åka till London i slutet av Juni för att jobba som au pair hos en familj strax utanför Uxbridge (väster om London) Jag känner inte en kotte och skulle tycke det var jätte kul om någon vill träffas och fika och upptäcka London tilsammans med mig
Hör av er!
Kram Alva
Svara med citat

Gammal 2010-05-09, 14:34

carolinem

Nykomling
carolinem är inte uppkopplad

Standard
Hej! Jag är mitt uppe i sökandet av en familj och har kontakt med en familj som jag är väldigt intresserad av, om det skulle gå vägen åker jag ner 1 juli. Träffas gärna för en fika!
Svara med citat

Gammal 2010-05-19, 21:11

Lina s

Standard au pair
Citat:
Ursprungligen postat av Alva Visa inlägg

Hej på er!
Jag kommer att åka till London i slutet av Juni för att jobba som au pair hos en familj strax utanför Uxbridge (väster om London) Jag känner inte en kotte och skulle tycke det var jätte kul om någon vill träffas och fika och upptäcka London tilsammans med mig
Hör av er!
Kram Alva

hej Jag är en glad småländsk tjej som flyttar till London den 21 juni och börjar jobba som au-pair. Jag hade tyckt det varit jätteroligt att träffas och upptäcka stora London.. om du har lust får du gärna maila mig på lina.saeden@hotmail.com.. så kan vi prata vidare.
Vi hörs!
Kram Lina
Svara med citat

Gammal 2010-05-21, 18:02

Lisaaaa

Smile Privat eller förmedling?
Hejsan!

Jag är en tjej på 19 år, som tillsammans med en kompis funderar på att åka som sommar aupair till london/england nu i sommar. Jag undrar bara hur ni har kommit i kontakt med era aupair-familjer, dvs. privat eller via förmedling? Har länge velat bli aupair, men vill åka en kort period och känner att nu är det dags! Tacksam om ni vill dela med er tips och så!
/ Lisa
Svara med citat

Gammal 2010-05-21, 19:35

Alva

Nykomling
Alva är inte uppkopplad

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Lisaaaa Visa inlägg

Hejsan!

Jag är en tjej på 19 år, som tillsammans med en kompis funderar på att åka som sommar aupair till london/england nu i sommar. Jag undrar bara hur ni har kommit i kontakt med era aupair-familjer, dvs. privat eller via förmedling? Har länge velat bli aupair, men vill åka en kort period och känner att nu är det dags! Tacksam om ni vill dela med er tips och så!
/ Lisa
Hej Lisa! Jag ska också bara åka till London över sommaren, jag hittade min familj på United Kingdom jobs, cars, property, free classifieds and more - Gumtree.com. Jag lade ut en anons och fick svar från min familj! Det finns även massor familjer som lägger ut egna anonser och söker au pairer, men de flesta söker dock tjejer som kan stanna i ett halvår eller mer. Men du kan alltid kika! Det finns nog några familjer som bara söker över sommaren också! Sedan finns det ju förmedlingar såklart, jag hört mycket gott om swedish connection, promblemet med förmedling är ju att det tar lite längre tid, och sommaren är ju snart här....
Lycka till med familje letandet!
/Alva
Svara med citat

Gammal 2010-05-31, 20:02

Sofie H

Nykomling
Sofie H är inte uppkopplad

Standard Sommar-aupair sökes omgående till London
Hej! Vi är en 2-barnsfamilj i sydvästra London som söker barnkär och ansvarsfull sommar-aupair 2010 på heltid med start 7 juni-19 juli, samt 8-29 augusti (för ena eller båda perioderna). Barnen är två små killar på 6,5 och 3.

Hör av dig på email med info om dig själv om du är intresserad. Tack på förhand, mvh Sofie sofiehaag@yahoo.se
Svara med citat

Gammal 2010-06-16, 20:10

louiise_

Nykomling
louiise_ är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Smile Newbury
Jag flyttar till Newbury den 21 juni och jag tror inte att det är så långt ifrån dig så vi kan ju säkert träffas
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8