ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-09, 09:58

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Afternoon tea i London?
Kan någon av er tipsa om något trevligt ställe att inta "Afternoon tea" på i London. Ska åka dit en weekend snart, det verkar så mysigt att göra det när man är i London. Har ni andra speciella tips om London så är det också välkommet förstås (Ska gå och se We will rock you på fredagskvällen, det ser jag fram emot......)
Svara med citat

Gammal 2010-02-09, 10:10

Pellsson

Globetrotter
Pellsson är inte uppkopplad
Pellssons avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 6

Standard
Vi testade en klassisk Afternoon Tea på Harrods i höstas. Suveränt gott, och påfyllning tills man blev mätt. Vi satt högt upp och såg ut över takåsarna i London. Kan rekommenderas.
Svara med citat

Gammal 2010-02-10, 13:30

desires

Globetrotter

Standard Afternoon tea i London
Tack för det svaret, en fråga bara; var den ngn speciell klädkod för att komma in och få afternoon tea på Harrods, måste herrarna ha slips och kavaj??
Svara med citat

Gammal 2010-02-10, 14:10

Pellsson

Globetrotter
Pellsson är inte uppkopplad
Pellssons avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 6

Standard
Vi såg i och för sig inga herrar i shorts men annars går det tydligen bra med vad som helst.
Svara med citat

Gammal 2010-02-10, 16:32

desires

Globetrotter

Standard Afternoon tea i London?
Tack för snabbt svar, det var ju bra att det var så! (Jag har nämligen läst någonstans att afternoon tea på vissa "finare" ställen i London kräver kavaj och slips för herrarna - vi åker dit nu i vinter så några shorts blir det knappast tal om....)
Svara med citat

Gammal 2010-03-03, 18:38

Gäst

Standard Bermondsey street
Bermondsey street er veldig populært for afternoon tea og mange nydelige puber i området.

for en anderledes london opplevelse kan du finne mer morsomme og uvanlige london opplevelser kan du finne her Things to do in London
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 12:34

Travelgirls

Medlem
Travelgirls är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Lyx Afternoon tea
Hej,

London är ett av mina favoritresmål!! Vill du lyxa till det så är det The Ritz som gäller för Afternoon tea. Men boka i förväg och ha inte gympaskor och jeans... Det finns mängder med bra butiker, resturanger och sevärdheter. Fler tips på min blogg Travelgirl around the world: Lovely London

Mvh Marie
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8