ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-02-02, 23:53

Ange

Nykomling
Ange är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 0

Standard Söker kompis till Storbritannien?
Hej!

Jag är en av de många som funderar på att hoppa på ett flyg som tar mig till någon stad någonstans i Storbritannien. Ta tjänsteledigt från mitt nuvarande jobb i kanske ett halvår-ett år, leta efter ett nytt och en lya att bo i!

Jag fyller 23 i sommar, bor i Stockholm och känner att jag är redo för något nytt nu! Men jag är även en av de som gärna vill ha sällskap på vägen. Låter detta intressant? Hör av dig så kan vi pratas vid lite och se om vi är inne på samma spår!
Svara med citat

Gammal 2010-02-03, 17:30

UllaoBella

Nykomling
UllaoBella är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Standard
Jag sitter också precis som du och funderar på att göra någonting roligt och minnesvärt! London har jag tänkt på mycket, och det vore roligt att göra det tillsammans med någon, då mina tjejkompisar har andra planer... Är det i höst du tänkt dej?
Svara med citat

Gammal 2010-02-03, 20:38

Ange

Nykomling
Ange är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Standard
Ja, London verkar spännande! Kanske även någon lite mindre stad utanför skulle vara roligt!
Jag har ju ett jobb just nu som jag måste söka tjänsteledigt ifrån och det vet jag inte riktigt hur lång tid det kan ta, men så snart jag har en någorlunda klar plan framför mig tar jag tag i den biten och sen sticker jag!
Kanske i sommar, kanske i höst! Det är så mycket lösa planer nu så det är svårt att veta
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8