|
|

2009-10-29, 12:30
|
Reg.datum: okt 2009
Rykte: 0
|
Au pair i London, 2010
Hej!
Jag ska åka som au pair till London i januari 2010 och tänkte höra om det är någon annan som också ska dit då? Eller kanske redan är där?
Och om det finns någon som har varit au pair tidigare och har tips på vad jag inte få missa i London, vad jag ska tänka på innan jag åker, vad jag ska ta med mig och så vidare?
Jag ska åka privat, vad har ni för erfarenhet av det? Är det bättre att åka med någon förmedling?
Jag är tacksam för alla svar, för jag är nämligen lite nervös..
/ Jessica
|
|
|

2009-10-29, 15:34
|
Reg.datum: jan 2009
|
Hej!
Jag åker till Kent utanför London antagligen nu snart. Jag har kontakt med en del familjer som behöver någon precis just NU eller lite senare i december! Du kan ju mejla mig på sarasolin@hotmail.com om du vill
|
|
|

2009-11-09, 21:17
|
|
|
Hej
Jag undrar oxå det! Jag har kontakt med några värdfamiljer i London, och jag åka till au pair i början av januari. Har du fått svar på dina frågor isf kan du ju höra av dig å berätta det för mig, vore dessutom kul om vi kunde ses över på en fika i London. Hör av dig via mail: mizz_mli89@hotmail.com
|
|
|

2009-11-09, 21:20
|
|
|
|

2009-11-15, 22:06
|
|
|
London 2010
Hej 
Jag ska förmodligen åka som au pair till London i april. Jag åker också privat så det är lite nervöst men det ska bli kul ändå. Hör gärna av er allihopa: jessicawadenholt@hotmail.com.
/Jessica
|
|
|

2009-11-27, 10:23
|
|
|
Au pair Kent
Citat:
Ursprungligen postat av j.gedda
Hej!
Jag ska åka som au pair till London i januari 2010 och tänkte höra om det är någon annan som också ska dit då? Eller kanske redan är där?
Och om det finns någon som har varit au pair tidigare och har tips på vad jag inte få missa i London, vad jag ska tänka på innan jag åker, vad jag ska ta med mig och så vidare?
Jag ska åka privat, vad har ni för erfarenhet av det? Är det bättre att åka med någon förmedling?
Jag är tacksam för alla svar, för jag är nämligen lite nervös..
/ Jessica
|
Hej Jessica !
Jag åker förmodligen också till Kent som au pair i Januari! Och jag åker också privat.
Vi kan väl höras på mailen? Min e-mail adress är: karro1990@hotmail.com
MVH Karolina
|
|
|

2009-12-09, 00:52
|
|
|
AuPair i Januari - Bromley , London (Kent)
Hey!
Jag sticker också iväg i Januari och kommer att bosätta mig i Bromley som ligger i utkanten av London (södra). Skulle verkligen vara kul ifall det var någon som kommer bo i närheten, iallafall någelunda haha.
Bara att hojta till på facebook (Louise Lönnblad)!
|
|
|

2009-12-09, 09:28
|
Reg.datum: dec 2009
|
Jag har varit au pair i London för ngg år sedan. Dock fick jag byta familj då jag hade otur och hamnade i en familj som haft 10 au pairer de senaste få åren. Tyvärr händer sådant ibland. Mitt tips är att inte stanna för länge om ni inte trivs i er värdfamilj. Jag bytte till slut och stormtrivdes. Om man saknar svensk mat, tidningar och språket kan man alltid besöka svenska kyrkan.
Lycka till!
|
|
|

2009-12-09, 16:42
|
|
Om du med missa menar missa saker som inte har med au pairandet att göra så är ju madame tuossouds (ingen aning om stavningen) ett måste! Och London eye!
Sen så är ju Brittish museum en väldigt skön aktivitet om man har någon timme till övers (Man betalar det man tycker det var värt också!)
|
|
|

2009-12-15, 16:28
|
|
|
Också au-pair i London
Hej tjejer!
Jag åker som aupair till Ealing, London i början på januari. Åker också privat. Jag är faktiskt och hälsar på min värdfamilj nu, åker hem till Sundsvall imorgon igen. Skulle vara jättekul att kanske mötas upp och ta en fika nått framöver. Allt blir ju trevligare när man har nån att umgås med 
Min mail är g_caroline_2@hotmail.com eller sök på facebook Caroline Gustafsson, Sundsvall.
/ Carro
|
|
|

2009-12-16, 13:00
|
|
London
För det första - du kommer nog ha jättekul! London är verkligen roligt att åka till och det finns alltid någonting att göra där. Jag skulle satsa på så många sevärdigheter som möjligt om jag var du, det finns ju faktiskt shopping i sverige med.
|
|
|

2009-12-30, 14:05
|
|
|
Hejsan! :)
Jag ska också till England, London som AuPair i juanuari 2010, närmare bestämt den 10:e!Äntligen hittat ngn som också ska dit!  Jag är supernervös!
Vi kan gärna chatta och prata oh så, vore skönt att veta att det är fler änjag där! 
Min melj adress: Hanipani_22@hotmail.com
Hade bra, hoppas vi hörs!
Kram Hannah
|
|
|

2010-01-03, 14:30
|
Reg.datum: jan 2010
|
Au-Pair i Januari
Hej!
Jag ska troligen till Woking, som ligger strax utanför London (om jag förstått rätt  ) nu i Januari! Åker privat så vore roligt att träffa andra svenskar där... Om du vill träffas så kontakta mej på facebook - Sara Nyrén.
Ha de bra!
|
|
|

2010-01-08, 13:07
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Hej Jessica !
Jag åker förmodligen också till Kent som au pair i Januari! Och jag åker också privat.
Vi kan väl höras på mailen? Min e-mail adress är: karro1990@hotmail.com
MVH Karolina
|
Hej Jessica och Karolina
Jag heter Isabelle och jobbar som au apir i Tunbridge Wells som ligger i Kent. Så när ni vet var ni hamnar nånstans så hör gärna av er så kanske vi kan träffas. Vill gärna lära känna nya au pairer
MVH Isabelle
|
|
|

2010-01-10, 12:40
|
|
Hej, I am a resident of london (I am British), if anyone wants tour of london don't hesitate to ask
willo_91_@hotmail.co.uk
|
|
|

2010-01-23, 21:48
|
|
|
AuPair i London:)
Hej!
Jag ska åka till London den 6:e februari. Tycker det vore kalaskul att träffa o lära känna andra au pairer över en fika eller nåt sånt 
Finns på facan, Anna Elm
eller mail: anna_elm@hotmail.com
Kramar Anna
|
|
|

2010-02-03, 23:52
|
|
|
Aupair
Hejsan!
Jag har varit här sedan i september och jobbar som aupair, har bytt familj en gång men nu trivs jag hur bra som helst.
Bor i perivale och träffar gärna nya människor!
MSN: linneawikman@hotmail.com
FACEBOOK: Linnea Wikman
KRAM
|
|
|

2010-02-04, 13:38
|
|
|
Hej!
Jag ar au pair i en liten by ganska nara Ashford. Nagon annan som bor i narheten?
Vore jattekul att fa kontakt och ses i sa fall!  Jag har bara varit har i nagra dagar.
Nas lattast pa min facebook: Martina Hellman
Mail: Martinah__@hotmail.com
|
|
|

2010-02-05, 12:14
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Elm
Hej!
Jag ska åka till London den 6:e februari. Tycker det vore kalaskul att träffa o lära känna andra au pairer över en fika eller nåt sånt 
Finns på facan, Anna Elm
eller mail: anna_elm@hotmail.com
Kramar Anna
|
Hej anna
Vart nånstans i London ska du flytta till? Jag ska flytta till Woking den 12-13 februari. Ska du bo i närheten eller kommer du bi i London?
MVH Isabelle
|
|
|

2010-02-06, 20:15
|
Reg.datum: feb 2010
|
Jag håller på att leta familj för fullt, kommer att hamna i London i alla fall  Någon av er som åkt via förmedlingen Swedish connection, eller har ni åkt privat allihopa?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|