|
|

2010-02-10, 14:04
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Isabelleth
Hej anna
Vart nånstans i London ska du flytta till? Jag ska flytta till Woking den 12-13 februari. Ska du bo i närheten eller kommer du bi i London?
MVH Isabelle
|
Hej!
Jag bor i centala London. Men du kanske ska in till London nagon gang eller nat?? 
Kram
|
|
|

2010-02-10, 14:09
|
Reg.datum: jan 2010
Rykte: 0
|
Au Pair
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaE
Hej!
Jag bor i centala London. Men du kanske ska in till London nagon gang eller nat?? 
Kram
|
Hej!¨
Ja ok jo men om jag åker in till London någon dag så hör jag av mig =)
Kram
|
|
|

2010-02-18, 10:18
|
|
|
aupair i kent
Citat:
Ursprungligen postat av Isabelleth
Hej Jessica och Karolina
Jag heter Isabelle och jobbar som au apir i Tunbridge Wells som ligger i Kent. Så när ni vet var ni hamnar nånstans så hör gärna av er så kanske vi kan träffas. Vill gärna lära känna nya au pairer
MVH Isabelle
|
Hej! Jag är aupair i sittingbourne, kent. Om det finns någon i närheten så hör gärna av er. Facebook: malin berg. Hotmail: maalin.berg@hotmail.com.
|
|
|

2010-02-22, 09:57
|
Reg.datum: jan 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Hej! Jag är aupair i sittingbourne, kent. Om det finns någon i närheten så hör gärna av er. Facebook: malin berg. Hotmail: maalin.berg@hotmail.com. 
|
Nu har jag flyttat med familjen till en stad som heter Knaphill och ligger strax utanför woking. Så är det nån som bor i närheten vill jag gärna att ni tar kontakt med mig
MVH Isabelle
|
|
|

2010-03-01, 00:02
|
|
|
Linda - Battersea
hej tjejer !
Bor i Battersea - London , väldigt centralt och lätt att ta sig till (och från).
Träffar jättegärna nya tjejer runt omkring London !
Nås på facebook:
Linda Gunnebo
|
|
|

2010-03-21, 15:46
|
|
|
Hej hej!
Jag kom till st albans (30min från london ungefär) i onsdags och skulle gärna träffa någon och fika eller så. haha. Jennifer.rydell@hotmail.com
|
|
|

2010-03-29, 19:44
|
Reg.datum: mar 2010
|
Au pair
Hej!
Jag åker ner till England (Wimbledon) 1 augusti, någon som bor i närheten?
|
|
|

2010-05-09, 20:58
|
|
|
Aui pair london
Hej!
Jag ska till St Albans norr om London i augusti om inget plötsligt händer. Ser jättemycket fram emot att åka iväg men vore kul att få lite tips på bra ställen att lära känna lite nya kompisar. Är det någon som ska till samma område eller London så hör gärna av er på facebook, sök på Filippa Malmqvist
|
|
|

2010-05-18, 19:48
|
Reg.datum: maj 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av (Gäst) Filippa
Hej!
Jag ska till St Albans norr om London i augusti om inget plötsligt händer. Ser jättemycket fram emot att åka iväg men vore kul att få lite tips på bra ställen att lära känna lite nya kompisar. Är det någon som ska till samma område eller London så hör gärna av er på facebook, sök på Filippa Malmqvist 
|
Hej! Jag åker till Finchley den 3 Juli och det ligger också norr om London men lite närmre centrala London än Finchley! Träffas gärna på fika. Finns på Facebook och mail Caroline Myrdahl, carolinemyrdahl@hotmail.com
|
|
|

2010-07-08, 21:12
|
|
|
London
Hej! jag kom till London för ungefär två veckor sen, och bor i södra London, Nära clapham ungefär. Såg även att du "jeffa" bor i wimbledon, som är nära mig  . Så skulle vara trevligt att träffa lite nytt folk , så adda gärna msn : martiinaa__91@hotmail.com eller på Fb martina sjölin
|
|
|

2010-10-17, 11:29
|
|
|
Au pair i Wimbledon
Hej tjejer!
Jag kommer till London d. 1 november och ska vara au pair i Wimbledon!
Någon i närheten som har lust att träffas?
/Christina
|
|
|

2010-10-21, 19:06
|
|
|
Heej tjejer!
Har varit i London i två veckor nu, bor i Clapham, syd väst i London. Känner ingen här än och skulle gärna vilja träffa lite nya människor. Någon som är sugen på att träffas över en fika någon dag?
/Elise
|
|
|

2010-10-31, 13:39
|
Reg.datum: okt 2010
|
Hej! Jag jobbar som au pair i Kew Gardens, nara Richmond sedan 5 dagar tillbaka. Jag hade garna traffats pa en fika nan dag!  Adda men garna pa FB, Katarina Ziampas Olausson
Senast redigerad av kattaz den 2010-10-31 klockan 13:45.
|
|
|

2010-10-31, 22:24
|
|
|
Au pair
Hej! Jag kommer till London 21 november (tre veckor kvar, längtar!) Skulle vara kul att redan i början träffa lite folk! Kommer att bo i Putney, men alltid kul att se andra delar av London också! Finns på facebook: Johanna Danielsson, eller mail och msn: johanna_m_danielsson@hotmail.com
|
|
|

2010-11-12, 12:03
|
Reg.datum: jun 2009
|
Nanny i London jobb
Hej! =)
Jag tänkte passa på och nätverka lite här på reseforum.
Jobbar just nu som au-pair i lite utanför sydvästra London, men söker jobb som nanny / mother's help i januari 2010 eftersom mitt kontrakt går ut snart. Om det är några andra au-pairer eller nannys som har kontakter med familjer osv, som behöver ngn då så vore det toppen!
Jag är tillgänglig i mitten av januari, har referenser.
Min email är: uongbivillage@gmail.com
Tacksam för tips och hjälp, kram!
|
|
|

2011-07-03, 01:40
|
|
|
hej hallå
Hej!
Jag bor i Chelsea/Kensington sedan 3 veckor tillbaka. Någon som bor i närheten?
Jag vill lära känna Au Pairer
Hitta mig på facebook: Sofie Nilsson, sofiemargaretanilsson@hotmail.com
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|