ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-11-21, 16:30

resefantasten

Medlem
resefantasten är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 4

Standard språkresa
hej! av ganska många skäl har jag inte kunnat konfirmera mig i min hemförsamling i år..... har då några olika alternativ: 1. konfaläger i sverige.2. konfa mig senare-nästa år och vara yngst....3. åka till england. det låter absolut roligast,men när man har hört om språkresor och liknande så är det ju rätt mycket fylla.....så vad tror ni? vad är bäst? helt klart roligast att åka till england,men samtidigt vet jag inte,klarar en 15-åring en månad utomlands?
Svara med citat

Gammal 2009-01-03, 17:00

Gäst

Thumbs up -
Hej, detta svaret kanske kommer lite sent men jag hoppas att det kan va till nytta endå

Jag var på språkresa i Oxford förra sommaren och det var alldeldes undrebart! Självklart är det många som super men om man inte vill supa finns det många andra man kan va med. Jag var borta i 21 dagar och jag klarade allting jättebra, åkte tillsammans med en kompis som liksom mig är väldigt bra på engelska men även om man inte e så bra på engelska går det utmärkt att åka själv. Du kommer få många kompisar och ha "the time of your life!"
Svara med citat

Gammal 2009-01-15, 02:24

Gäst

Smile Språkresa?
Har jag missuppfattat din fråga eller var det inte konfirmationresa du frågade om?
Är det komb. konfirmationsresa/språkresa till England sker ju det under helt andra former och med ungdomar som är lika gamla som du. En helt annan sak än bara språkresa.Du kan känna dig trygg!

Hälsningar MI
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8