ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-01, 11:14

panki

Standard London - Liverpool
Hur långt är det med tåg från London - Liverpool? Vad kostar det? Ska man boka i förväg? Någon som vet?
:?
Svara med citat

Gammal 2007-08-02, 11:42

Liverpool

Standard London - Liverpool
Ska dit själv nästa år och då flyger jag nog till Gatwick, tåg till Victoria Station och sen sub till Euston Station och där tåget till Liverpool Lime Street. Köper ett flexipass som kostar ca 912 kronor och gäller även Gatwick Express. Tåget mellan London och Liverpool tar ca 2,5 timme.
Biljetter köper du på www.visitbritain.se

Finns även tåg från Stansted men eftersom jag inte åker dit så har jag inga uppgifter där.
Svara med citat

Gammal 2007-08-02, 11:56

Hallmat

Globetrotter
Hallmat är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006

Rykte: 6

Standard
Om du/ni inte känner till det kan jag tipsa om att Ryanair börjar flyga direkt till Liverpool från Skavsta i höst.
Svara med citat

Gammal 2007-08-02, 14:08

Liverpool

Standard
Ett alternativ men i mitt fall så tycker jag avgångarna går alldeles för sent och att tåg från Malmö till Skavsta blev både dyrare och tråkigare.
Svara med citat

Gammal 2007-08-06, 11:27

Sjalen

Globetrotter
Sjalen är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard Re: London - Liverpool
Citat:
Ursprungligen postat av panki

Hur långt är det med tåg från London - Liverpool? Vad kostar det? Ska man boka i förväg? Någon som vet?
:?
Du måste inte boka i förväg men det blir billigare. Är det bara du som ska åka eller är ni flera? Det finns isåfall diverse respass.
Svara med citat

Gammal 2008-03-03, 20:45

Gäst

Standard
oftast är tågen i england svinigt dyra. Om du ska ha billiga tågbiljetter så ska du vara ute i god tid. Priserna varierar mkt men jag skulle då mkt mkt hellre ta flyg direkt till L´pool! Jävla håla är det
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8