ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-05-23, 21:00

traveler

Nykomling
traveler är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: maj 2007

Rykte: 0

Standard Billig shopping i London?
Ny här så först och främst: Hej!
Jo,jag undrar om det finns någon här som kan ge lite tips på billig shopping i London? Kanske outlets?
Sen undrar jag hur mycket pengar man ungefär ska ta med sig för en två veckor vistelse? (räkna inte in hotell)
Svara med citat

Gammal 2008-03-03, 20:48

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av traveler Visa inlägg

Ny här så först och främst: Hej!
Jo,jag undrar om det finns någon här som kan ge lite tips på billig shopping i London? Kanske outlets?
Sen undrar jag hur mycket pengar man ungefär ska ta med sig för en två veckor vistelse? (räkna inte in hotell)

Du ska såklart shoppa på Primark o New Look! Du kan spendera precis hur mkt pengar som helst i London. Beror helt på hur mkt du tänkt shoppa. Men tänk att det är dyrt att äta o resa. O shoppingen är rätt dyr med... men på Primark är det helt galet att vara. Du kan köpa hur mkt som helst för nästan inga pengar
Svara med citat

Gammal 2008-03-31, 13:30

Lisa200

Medlem
Lisa200 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Lisa200
Standard
new look, primark, dorothy perkins, peacocks...
Svara med citat

Gammal 2008-03-31, 15:34

Gäst

Cool
Missa for guds skull inte camden market..

Alltsa, vill du handla billigt och inte ute efter vardagliga saker sa bara maste du besoka camden..

Det e fullt med intressanta manniskor ocksa (vilket kan vara lite laskigt om man e fran sverige..) sa det e ganska skont att bara ta sig nat kallt och njuta av solen och spana in livet dar, kostar ju inget..
Svara med citat

Gammal 2008-06-13, 08:22

Gäst

Standard Shoppingen?
Undrar bara finns det någon bra och billig outlet i London, finns det någonstans man kan handla billiga märkes-jeans eller är allting bara dyrt där? Rolig shopping även för barn i 10-12 års ålder finns det? Var ligger den här camden market?
Tack för alla svar.
Svara med citat

Gammal 2008-06-20, 21:41

Gäst

Thumbs up Camden Market
Camden Town
Det är hur mycket folk som helst på helgerna.
Missa inte Camden Lock vid kanalen.
Billigt käk &så
Svara med citat

Gammal 2008-10-12, 22:33

Gäst Emilia

Standard
kolla Bicester Village - Welcome ett outlet center en timme norr om london. Allt från Puma till Dior.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8