ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-19, 10:55

fridamarieåström

Nykomling
fridamarieåström är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard Språkresa till Spanien - billigt!!
12 veckors spanska kurs i Alicante, Spanien med start senast september 2012 = 5000 kr (ord. 10 960)

Detta är ett betalningsbevis med innestående veckor som jag har vid skolan ”Colegio Internacional” då jag avbröt min kurs tidigare än det var tänkt. Detta bevis kan nyttjas av vem som helst, vilket också finns dokumenterat.

Priset är exklusive boende. Vill du ha hjälp att kontakta skolan eller hjälp med boende så kan jag hänvisa till den familj jag bodde hos eller så kan Blueberry (som är den språkreseorganisation jag bokat kursen hos) hjälpa dig med boende. Önskar du stanna kortare än 12 veckor är detta också möjligt.

Kontakta mig om du har frågor eller funderingar!

Frida Åström

070- 231 3180
frida_070@hotmail.com

mer info om skolan: blueberrysprak.se
Svara med citat

Gammal 2012-03-11, 11:10

malinjoonsson

Medlem
malinjoonsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Smile
Hej!

Hur trivdes du i Spanien? Tycker du det är värt pengarna att åka ner där och lära sig språket? Tror du man kan få något litet sommarjobb efter avslutad kurs (café eller så)?

Kramar.
Svara med citat

Gammal 2012-03-11, 16:07

fridamarieåström

Nykomling
fridamarieåström är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Standard språkresa i Alicante
Hej!

Jag trivdes bra i Alicante, gick nog på den bästa skolan där och hade underbar värdfamilj. Det var saknaden efter pojkvännen som fick mig att åka hem. Eftersom jag åkte så tycker jag ju att det är värt pengarna att åka till spanien och lära sig spanska. Dessutom valde jag den skola och bolag som hade mest förmånliga priser på skola och boende. Vad det gäller extrajobb så vet jag faktiskt inte, jag hade inga sådana tankar själv. Det finns ju en hel del caféer, men vet inte hur lätt det är att få jobb. Det är bara att ringa mig om du har fler funderingar, lättare att förklara då =)

070-2313180

mvh
Frida
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8