ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-09, 16:58

frassr72

Nykomling
frassr72 är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Rykte: 0

Standard Jobba och bo på teneriffa.
Nu Har jag bestämt mej att jag ska flytta till teneriffa och jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av detta?
Vart ska man åka?
Vart hittar man boende. Rum/lägenhet?
Vart är det enklast att hitta jobb?
Jag är inte kräsen när det gäller jobb. Kan tänka mej att jobba med vad som helst.
Kanske även finns någon här på forumet som är intresserad av att hänga med?
Svara med citat

Gammal 2012-01-08, 22:20

Gäst

Standard
Har samma tankar som du! Åkt redan eller fortfarande tankar på att åka dit?
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 06:43

frassr72

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Har samma tankar som du! Åkt redan eller fortfarande tankar på att åka dit?
Jag har inte åkt ännu. Håller på att spara så mycket pengar som möjligt men kommer att åka snart. Är du intresserad av att åka med? Du kan kontakta mej på frank_9@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 08:35

Gäst

Standard
Ja jag är verkligen sugen på att åka. Men jag hade tänkt mig till våren eller sommaren..Sen har planerna alltid varit Spanien, är lite osäker på just Teneriffa.. Har aldrig varit där tidigare. Dock kan jag flytande spanska så skulle nog klara mig lika bra där som i Barcelona. Kan även passa på att fråga om du är kille eller tjej, samt ålder. Kan alltid vara bra att veta i sådana här situationer.
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 21:40

frassr72

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Ja jag är verkligen sugen på att åka. Men jag hade tänkt mig till våren eller sommaren..Sen har planerna alltid varit Spanien, är lite osäker på just Teneriffa.. Har aldrig varit där tidigare. Dock kan jag flytande spanska så skulle nog klara mig lika bra där som i Barcelona. Kan även passa på att fråga om du är kille eller tjej, samt ålder. Kan alltid vara bra att veta i sådana här situationer.
Jag har varit på teneriffa tidigare och stor trivs där. Håller på med att lära mej Spanska. Jag är en kille på 39 år.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8