ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-04-24, 18:34

annalouise

Nykomling
annalouise är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till annalouise
Standard Magaluf augusti 2010
Vi är ett gäng på 4 tjejer som har bokat en tvåveckors partyresa till magaluf/palma nova i augusti. Vi undrara lite hur det ser ut där nere. Avståndet mellan magaluf- palmanova? Vad det är för folk som och väljer att åka till magaluf för att festa? Bra tips på ställen där man kan äta? Utbud av alkohol? Priser? Tips eller något man bör tänkat på? Lite allmän information sådär. Vi ska även bo på roc portonova, någon som har bott där?
Svara med citat

Gammal 2010-05-06, 21:47

bigvanilla

Globetrotter
bigvanilla är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 5

Standard
roc portonova ligger inte direkt vid alla festa ställen. Fel sida om palma nova. Ungefär 2-2.5km till festa ställerna.

Fast Pacha skall öppna ett ställe inte så himla långt ifrån er.

Har inte bott på hotellet, men vet vart det är.
Svara med citat

Gammal 2010-05-15, 19:50

n1ckla5

Nykomling
n1ckla5 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010

Standard
Svarade på ditt inlägg på ett annat forum men om du missade det så kommer det här igen... Vi är 3 grabbar som åker dit 6 aug. Var där för ett par år sen senast. Det är gångavstånd mellan Magaluf och Palma Nova. Folket består mest av festglada ungdomar, det är grymma stränder och bättre feststämning än på Aiya Napa eller andra partyöar jag varit på. Det finns gott om svenskar och skandinaviska uteställen men Magaluf domineras ändå av engelsmän. Priser minns jag inte men det är bra stämning på ungdomshotellen så man förfestar rätt hårt där, sen får man en gratis shot på varje ställe man går in på så det blir ganska billigt. Vi bor på HM Royal Beach, senast var det Terranova Playa. Roc Portonova känner jag tyvärr inte till.
Senast redigerad av n1ckla5 den 2010-05-15 klockan 19:52.
Svara med citat

Gammal 2010-07-04, 23:56

bigvanilla

Globetrotter

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av lells Visa inlägg

Myren: Haha ja det kan man ju alltid hoppas vi är 19 år, eller en av oss är 18

berghet: okej, budget är bra haha men 40 euro när man får gratis dricka är inte alltför dyrt
40 euro kostade det i fjol tror jag när tiesto spelade. Sedan i år så är det gratis dricka mellan 23.00-01.00 bara. Sedan kostar det som vanligt.

Den whiskey som jag brukar dricka är helt ok, tycker faktisk att den är bättre än jackdaniels.(min favorit whiskey är bells, så att ni inte tror jag har en skum smak )

Sedan när det gäller foamparty, så brukar det alltid vara någon aktivitet i BCM milenium(botten våningen) som vatten-party, skum-party eller popcorn-party.

Lite tips, det är alltid mycket folk på BCM när judge jules, dj sammy(bor i mallis) spelar, förutom de stora som tiesto och guetta.
Senast redigerad av bigvanilla den 2010-07-04 klockan 23:59.
Svara med citat

Gammal 2010-07-04, 23:58

lells

Nykomling
lells är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Standard
låter najs det! det med foamparty alltså någon som vet när det är? och även kostnad på det
Svara med citat

Gammal 2010-07-05, 00:27

bigvanilla

Globetrotter

Standard
Foam(skum)-party brukar de ha ungefär 2ggr i veckan så det lär ni inte missa. Det finns broshyrer som kommer ut vid lunch tid varje dag och är utsprida över hela magaluf/palma nova. Så ni kommer inte att missa informationen om ni kollar i dessa broshyrer.
Senast redigerad av bigvanilla den 2010-07-05 klockan 01:29.
Svara med citat

Gammal 2010-07-26, 19:08

bigvanilla

Globetrotter

Standard
Pratade nyss med en kompis som jobbar på BCM som bartender och nu har dom free bar hela kvällen. Tidigare så var det bara mellan 23.00-01.00.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8