ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-23, 19:18

madeleinecarlin

Nykomling
madeleinecarlin är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 0

Standard Au-pair Torrevieja/Alicante SPANIEN sökes
Hej

Jag heter Madeleine och jag är 40år. Jag och min dotter Julia,13år bor i Spanien, Torrevieja sedan 7 år tillbaka och trivs jättebra. Min dotter är en glad, fin, duktig och självständig tjej. Hon går i spansk skola, 7:an, som ligger 300m från vårt hus. Vi bor 800 m från stranden och i ett lugnt o fint område med stor pool.
Vi har 2 katter och en liten rottweiler tik som är jätte fin och lydig. Jag reser i mitt jobb och kommer vara borta 5 dagar i rad och sen är jag hemma 4dagar i rad, kan därför inte låta min dotter vara själv dom 5 dagarna.

Jag letar efter en tjej, eller en kvinna som kan tänka sig bo hos oss,(eller komma dom 5 dagarna jag inte är där,) du får eget rum m tv, du får inte vara rädd för djur eller allergisk, bör helst prata både spanska och svenska men inget krav. Omtänksam och självständig, ansvarsfull och tycka om att vara hos oss..Hjälpa min dotter med svenska, hjälpa henne med matlagning, allmänt stöd åt henne. Vår livsfilosofi är skratta, njut och var glad!

Lönen 180e men du arbetar bara 15 daga/mån samt du är ledig när hon är i skolan från kl 8-14..du har mycket fritid att njuta, sola, bada i poolen, shoppa gå till stranden. Bostad och mat gratis. Samt det är mycket billigt i Spanien.

Något för dig som vill lära sig spanska? vill du bara stanna 1 eller 2 månader? gör du det.. men vill du stanna längre, då höjer jag lönen..

Skriv och berätta vem du är. Gärna foto, REFERENSER ETT MÅSTE!!
madeleine_1970@hotmail.com(det är ett understreck efter mitt namn)
Senast redigerad av madeleinecarlin den 2010-03-23 klockan 19:26.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8