ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-03-20, 01:31

tomasa

Medlem
tomasa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 4

Standard Torreveija
Någon som kan ge mej tips om fina stränder i torrevija ? där ska vara bra badland där med har ja hört , någon som vet nåt om nått bra ställe som en 16 o 14 åring kan gilla , typ vad de hetter o kostar, vad brukar en middag kosta ute, o öl hihi , ju mer tips på sevärdheter ja får så e det toppen , , ska dit den 27 juli
Svara med citat

Gammal 2010-04-01, 22:13

Josefin

Standard badland
playa los locos är helt okej sen är det bara att gå längs den så kommer du till fler. finns även en annan som jag tyvärr inte minns namnet på (kan ha varit la mata eller nåt sånt, nåt på M iallafall) som har större vågor, "bättre för surfing", eller vad dom sa.

badlanden finns det två av:
aquapolis (http://www.aquopolis.es/torrevieja/): stor o massa saker att göra. dock mycket folk och har för mig att det var rätt dyrt när vi var där (fast är inte säker)..
sen finns det en mindre som jag tyvärr inte minns namnet på, men den ligger på calle rossini, en bit utanför malaga i området "La siesta". den är billigare och inte lika mycket folk. dock inte lika mycket attraktioner så kan snabbt bli tråkig om man gillar variation...

hoppas det var till hjälp! hör av dig om du har frågor ska jag försöka färska upp minnet och komma ihåg namn osv! josefintrogen@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8