ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-10, 11:59

Byllie

Nykomling
Byllie är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Thumbs down En varning till Magaluf
En varning för Magaluf. Magaluf är ingen trevlig plats. Om du gillar den dåliga sidan av det brittiska samhället sedan gå dit, men annars inte. Den brittiska själva kallar det här stället "shagaluf" ( "shag" är ett talspråkligt ord för kön). Så om du inte vill ha retuscherats av kåta män undvika det här stället. Likaså om du är kille, kön-tal här är som 1 flicka på 5 killar på grund av det stora mängden engelsmän. Ledsen om min gris-svenska, jag är brittiska själv, så du kan lita på mitt råd är inte partisk.
Svara med citat

Gammal 2010-01-10, 17:17

Byllie

Nykomling
Byllie är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Standard
BBC iPlayer - Sun, Sex and Holiday Madness

In english, sorry, good for those who want to get an idea through a Brit Perspective
Svara med citat

Gammal 2010-01-27, 10:54

Lavetta

Medlem
Lavetta är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Byllie Visa inlägg

En varning för Magaluf. Magaluf är ingen trevlig plats. Om du gillar den dåliga sidan av det brittiska samhället sedan gå dit, men annars inte. Den brittiska själva kallar det här stället "shagaluf" ( "shag" är ett talspråkligt ord för kön). Så om du inte vill ha retuscherats av kåta män undvika det här stället. Likaså om du är kille, kön-tal här är som 1 flicka på 5 killar på grund av det stora mängden engelsmän. Ledsen om min gris-svenska, jag är brittiska själv, så du kan lita på mitt råd är inte partisk.

Haha! Klockrent skrivet! Jag håller med dig... själv jobbade jag i Shagaluf 2 somrar... fast på ett skandinaviskt ställe då. Men det var verkligen engelsmän överallt. Det var kul då, eftersom jag precis hade tagit studenten och det enda jag ville var att festa... men nu i efterhand hade jag skippat Magaluf som resmål! Palma lockar desto mer, otroligt fin stad! :-)

min blogg: FUN & FEARLESS IN BARCELONA -

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8