ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-12-21, 17:24

DPe

Standard Boende Barcelona
Hej
Vi är några grabbar som skall åka till Barcelona i april. Vi skulle vilja ha tips på bra och prisvärt boende. Lägenheter el hotell spelar ingen roll. Gotic el Born verkar vara ett bra område tycker vi. Lufta gärna tips och ideér. mvh DPe
Svara med citat

Gammal 2010-01-03, 13:56

barcelonaflats

Nykomling
barcelonaflats är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av DPe Visa inlägg

Hej
Vi är några grabbar som skall åka till Barcelona i april. Vi skulle vilja ha tips på bra och prisvärt boende. Lägenheter el hotell spelar ingen roll. Gotic el Born verkar vara ett bra område tycker vi. Lufta gärna tips och ideér. mvh DPe
Hej, här kommer länk till en billigt boende Fin lägenhet uthyrs i Barcelona 3 rum 15 eur | Utland: Spanien | Blocket
Hoppas ni trivs
Svara med citat

Gammal 2010-01-07, 11:51

Gäst

Standard
Jag skulle vilja tipsa om BCN Spanish Club som hyr ut lägenheter. De samarbetar bland annat med Multipartner och erbjuder bra villkor. Lägenheterna är fräscha, finns i alla prisklasser och över hela staden. Ta en titt på hemsidan där det finns ett urval av lägenheter och hör av er till mig med era behov och önskningar för att vi ska kunna plocka fram det mest passande alternativet!

sarah@bcnspanishclub.com
::BCNSpanishClub::The events & services company in Barcelona
Svara med citat

Gammal 2010-01-18, 11:15

Sara Gustafsson

Standard Boende i Barcelona
Skulle verkligen rekommendera er att boka via internet, brukar oftast hitta de bästa priserna där. En sida som jag använder flitigt är BokaHotell.se, de har massor av billigt och bra boende i hela världen, där brukar man alltid hitta något bra! Där finns även kartor där hotellen ligger som gör det lättare att hitta vart man vill bo. Här är länken till sidan Hotell Barcelona
Hoppas ni hittar något och får en bra resa.
Svara med citat

Gammal 2010-03-30, 21:52

Budgetresande.se

Medlem
Budgetresande.se är inte uppkopplad
Budgetresande.ses avatar

Reg.datum: feb 2010

Rykte: 3

Standard
Här har jag samlat mina Barcelonafavoriter i budgetklassen. Budgetboende i Barcelona — Bo i Barcelona
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8