ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-10-07, 10:56

Blerim

Nykomling
Blerim är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 0

Exclamation Alicante/Barcelona/Malaga/Mallorca-Palma
Hej!

Jag är sugen på dessa ställen och det är första gg i sådan fall jag är nere i sydvästra eu.

Jag undrar hur vädret brukar vara på dessa ställen under november månad och om det finns billiga boenden.

Tack på förhand!
Svara med citat

Gammal 2009-10-08, 16:50

utomjording

Nykomling
utomjording är inte uppkopplad
utomjordings avatar

Reg.datum: sep 2009

Standard
Här i Barcelona är det just nu 27 C ute, vilket är osedvanligt varmt. I november är det normalt lite kallare men perfekt för cykling, vandring och liknande. Betydligt mindre turister inne i stan också.

Pär Lindholm
Utomjordiska Barcelona
Svara med citat

Gammal 2009-11-20, 17:39

chazzie

Globetrotter
chazzie är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2009

Rykte: 3

Standard
Bland det billigaste du kan hitta är om du kan hyra lgh/hus genom någon du känner, så har vi haft turen att kunna göra. Runt 1000kr för ett radhus i en vecka, då har man också möjligheten att laga mat själva också.

Annars finns iaf. i Alicante mycket boende, så priserna bör vara humana, har dock inte bott på hotell själv där p.g.a. tidigare nämnda skäl. Alicante är min absoluta favoritstad, och missa inte Castillo Santa Barbára samt att ta en tapas vid strandpromenaden.
Svara med citat

Gammal 2009-12-07, 14:15

matkyl

Medlem
matkyl är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2009

Standard Mallorca
På Mallorca skall det vara runt 18 grader i November. Jag var på Mallorca, Alcudia i år i slutet av Maj och då var det mellan 25-30 grader. Alcudia var för övrigt annars ett väldigt trevligt ställe att vara på.
Svara med citat

Gammal 2010-01-28, 11:41

MLY

Nykomling
MLY är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Smile Malaga-tips
Hej! I reseprogrammet P3 Planet i Sveriges Radio kan du lyssna på ett resereportage i 3 delar från just Malaga. Spana in vår hemsida P3 Planet och lyssna på programmet nu på lördag den 30 januari 18.03 för mer Malagatips.

Mvh Emily
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8