ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-09-11, 22:42

Miiirka

Nykomling
Miiirka är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 0

Smile Boende eller rumskompisar sökes
Hej vi är två tjejer som var nere i Magaluf nu i sommar och har bestämt oss för att åka ned i sommar(2010) och bo samt jobba där nere. Jobbet är nästan klart men vi söker boende eller några som ska ned i sommar som vi kan bo hos! Hyrorna är ganska dyra så det är bättre att vara fler plus att det blir kul! Tänkte redan nu höra lite om andra har liknande planer på att åka ned?

Puss & Kram
Svara med citat

Gammal 2009-09-14, 17:31

sebbz

Nykomling
sebbz är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 0

Standard heeej
Jag och en vän har med snackat om att sticka ner till magaluf någon gång till våren/sommaren för att hitta något jobb!
Vi har mest kollat runder på olika boenden där nere men inte bestämt oss än.. har du tipps på boenden så får du gärna skriva dom!
Tror att vi sticker ner runt maj någon gång!
Svara med citat

Gammal 2009-11-03, 23:22

Gäst

Standard magaluf 2010
hejsan!
jag har funderat på att gå bartender utbildningen i slutet av april, början av maj men vet ingen annan som har samma vilja som jag. har även lust att bo kvar och jobba en säsong men vet inte hur jag ska göra än...
Svara med citat

Gammal 2009-12-20, 01:06

gäst

Smile hejsan
hej hej jag ska själv jobba utomlands i sommar dock tänkte jag mer på laganas, men magaluf låter kul. tänkte bara hör hur ni hittade jobb? skulle kanske vara intresserad att åka dit!
kram.
Svara med citat

Gammal 2010-02-05, 14:11

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Miiirka Visa inlägg

Hej vi är två tjejer som var nere i Magaluf nu i sommar och har bestämt oss för att åka ned i sommar(2010) och bo samt jobba där nere. Jobbet är nästan klart men vi söker boende eller några som ska ned i sommar som vi kan bo hos! Hyrorna är ganska dyra så det är bättre att vara fler plus att det blir kul! Tänkte redan nu höra lite om andra har liknande planer på att åka ned?

Puss & Kram

Heej. Jag ska oxå ner i sommar .. ska på bartenderutbildning 16maj - 6 juni ..Sen stanna kvar å leta jobb En kompis kommer då även ner efter min kurs å vi letar lägenhet för fullt .. Verkar inte vara jätte lätt :P
Svara med citat

Gammal 2010-03-21, 13:57

Gäst

Standard jobb och boende i Magaluf
Hej! Jag är en 20 årig tjej och är väldigt intresserad av att jobba och bo i Magaluf under sommaren 2010 och skulle vilja åka ner nångång i april eller maj.. Jag undrar därför va ni tror om jobbchans när de gäller bar/restaurangjobb? är även intresserad av att kanske dela boende med någon som också ska ner och jobba!
Svara med citat

Gammal 2010-06-01, 13:00

idaaaaaaaaaaaaaaaaa

Standard Vi vill ha rumskompisar
Hejsan! Vi är två tjejer på 18 år, som åker ner den 12 juni och tänkte stanna i två månader och vi skulle väldigt gärna ha rumskompisar för att få ner priset. Hör gärna av er på min mail IdaaJansson@hotmail.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8