ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-11, 02:35

Gäst

Standard
jag tycker choel ska ta sina chilenska fingrar och och på the face i ibiza
Svara med citat

Gammal 2010-01-27, 11:00

Lavetta

Medlem
Lavetta är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av ominous Visa inlägg

Vi är ett stort gäng tjejer på 17-18år som planerar att åka till magaluf nästa år. Jag undrar lite över åldersgränser, bästa klubbar, spritkostnader och sånt. Undrar även samma grejjer om ibiza eftersom vi antagligen ska över dig nån kväll.
En av oss är 16 men blir 17 när vi är där, blir de några problem för henne att komma in?
En festkväll på Ibiza kostar ungefär lika mkt som 3 festkvällar i Magaluf, svindyrt! Men fett värt det... inträde ligger väl på kanske 50 euro ibland.. om ni ska på de bästa clubarna.. o en drink därinne kostar typ 20 euro... vatten kostar 10.. båten över e ett helvete dock.. iaf om man e bakis och sjösjuk :P hehe

Hon kommer inte ha några problem att komma in... brukar vara mest för killar som de e problem. Så långe hon inte ser ut som ett litet barn så är det lugnt :-) Men de är förmodligen strängare på Ibiza än i magaluf.. jobbade nämligen i magaluf 2 somrar o de finns typ inga åldersgränser där.. haha..

spaniens åldersgränser på discotek är 18 år.. men de hålls inte efter så himla ofta.. att köpa sprit måste man nog va 16 år för.. o tobak 18..

Have fun!

min blogg

FUN & FEARLESS IN BARCELONA -

Gammal 2011-01-16, 10:08

Gäst

Standard
tobak är 16 års gräns, allt är som dyrast och roligast i augusti
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8