ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-16, 22:55

skojjokern

Standard Billigaste sättet att ta sig till spanien?!?!
Tjenna, ska till spanien i sommar och jag undrar villket sätt som är det billigaste. Har letat efter någon sida som säljer tågbiljetter dit men hittat inga, så jag hade verkligen uppskattat om någon viste någon bra sida var man kan fixa tåg, buss eller billiga flygbiljetter dit.

Mvh SkojJokern
Svara med citat

Gammal 2007-04-17, 00:22

kajsakomet

Medlem
kajsakomet är inte uppkopplad
kajsakomets avatar

Reg.datum: apr 2007

Rykte: 0

Standard
Till Spanien kan man väl få tag på flygbiljetter till rimligt pris...(ca 1200 till Barcelona) Det skulle säkerligen bli dyrare med tåg.(men miljövänligare föstås =)
Svara med citat

Gammal 2007-04-17, 06:20

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Alla tåg i europa kan du söka på http://bahn.hafas.de
Tyvärr får man inte alltid upp nått pris, men jag skulle gissa på ca 2-3000 kr för en enkel resa.
Svara med citat

Gammal 2007-04-17, 17:13

Standard
tackar så mycket för svaren. hittade själv en flygresa på 1000kr, antar att d är det bästa priset jag kan få
Svara med citat

Gammal 2007-04-22, 20:21

artedam

Standard
ryanair flyger ju bade till madrid och barcelona for ett mycket overkomligt pris. sjalv gav jag ca 400 for att komma hit.
kramar fran madrid
Svara med citat

Gammal 2007-05-03, 12:17

Standard flyg bcn
100 kr med skatter och allt, ska jag resa för.... men det är från bcn till sverige, men sett samma pris andra hållet oxå. Ryan air är klart billigast. Man hamnar i Girona, det kostar ca 100 kr med bussen in till Barcelona.
Svara med citat

Gammal 2007-05-04, 21:33

ott

Nykomling
ott är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: apr 2007

Standard

Hej hej!
Har flugit till spanien några ggr, och det absolut billigaste jag har hittat är genom ryanair.
Flyg till london - stansted och därfirån vidare till jerez (spanien). Om du bokar nån månad innan och om du väljer dagar mitt i veckan och knöliga tider kan du får total resa dit under 500. Värt!

Svara med citat

Gammal 2007-06-01, 11:12

Standard
Hej.
jag ska åka till Spanien nästa vecka och jaglandar på girona flygplats, men jag ska sedan ta mig till lloret de mar i costa bravar. är de någon som vet hur jag kan göra det? har hört att de inte går några bussar eftersom jag landar vid midnatt. har någon ett förslag på hur jag kan göra?

Tack på förhand.

Karro 8)
Svara med citat

Gammal 2007-06-03, 14:06

annelilindberg

Nykomling
annelilindberg är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Standard
www.sterling.dk har ofta mycket billigt flyg till Spanien, framförallt till Malaga.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8