ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-05-27, 19:06

undran

Standard Hyra bil i spanien
HEj

Vi är en familj som bokat en hyrbil 1 vecka för hyfsat pris.
Men vi fick en värre överaskning när det visade sig att vi ska lägga en deposition på nästan 7000 kr utöver försäkringar och hyra. Detta är för barnfamilj mycket pengar. Brukar det vara så höga summor på en bil i budgetklass eller ska vi byta hyrbilsföretag. : :smt101
Svara med citat

Gammal 2006-05-27, 20:19

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Jag hyrde bil på europcar i polen förra månaden och fick lägga lite drygt 3000 kr som deposition. Jag även hyrt en bil i italien en vecka nu i juni och där är depositionen lite drygt 500 euro.
Svara med citat

Gammal 2006-05-28, 17:22

shatter

Nykomling
shatter är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: apr 2006

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till shatter
Standard
Hej!

Det är praxis på alla hyrbilsföretag här nere att ta ut en depositionsavgift för hyrbilen. Men pengarna reserveras bara, de tas aldrig ut från kontot, såvida inte bilen skadas under hyrtiden! Och avgiften beror mycket på prisklassen på bilen!
Har ni redan betalt för den bokade bilen? Om inte så är det bara att kolla runt igen på andra bolag!
Prova www.eurocasacar.com
Svara med citat

Gammal 2006-05-29, 12:22

Standard
hej har hyrt genom autoeurope.se 9 dar 1550 kr ingen självrisk eller deposition
Svara med citat

Gammal 2006-08-19, 13:28

zita

Nykomling
zita är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: aug 2006

Standard
Om du vill hyra bil billigt, ska du kolla in www.economycarrentals.com. Så vitt jag vet är dom det absolut billigaste alternativet.
Svara med citat

Gammal 2008-05-25, 21:44

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av shatter Visa inlägg

Hej!

Det är praxis på alla hyrbilsföretag här nere att ta ut en depositionsavgift för hyrbilen. Men pengarna reserveras bara, de tas aldrig ut från kontot, såvida inte bilen skadas under hyrtiden! Och avgiften beror mycket på prisklassen på bilen!
Har ni redan betalt för den bokade bilen? Om inte så är det bara att kolla runt igen på andra bolag!
Prova car rental Spain and Canary Islands, Las Palmas Tenerife, Teneriffa, Autovermietung in Spanien und Kanarische Inseln, bilutleie in Spania, biluthyrning i Spanien och Kanarieöarna Alicante Malaga Jerez Majorca Valencia Palma de Mallorca Murcia Al
Kan också varmt rekomendera car rental Spain and Canary Islands, Las Palmas Tenerife, Teneriffa, Autovermietung in Spanien und Kanarische Inseln, bilutleie in Spania, biluthyrning i Spanien och Kanarieöarna Alicante Malaga Jerez Majorca Valencia Palma de Mallorca Murcia Al
Ingen deposition och billigt.

/Peter
Svara med citat

Gammal 2008-05-29, 12:45

Gäst

Standard
Hej

Vi hyr av Hyrbil, boka biluthyrning, hyr bra och billig bil online
1423:- för en vecka. då ingår självrisk elimineringen oxå så det är superbra pris
Svara med citat

Gammal 2008-06-10, 11:07

Gäst

Standard Hyra bil
Hej,

Jag har bokat hyrbil genom Ebilhyra (Hyrbil). Betalade kun 1220 kr för 7 dager! Deposit reserveras bara, dom tar inte pengarna. Jag har kollat upp en hel del och Ebilhyra är det billigaste jag har funnit.
Svara med citat

Gammal 2008-08-02, 12:15

Sea

Nykomling
Sea är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Standard
Boka med Auriga-Crown via:

mondialautos.com Spain Car hire. On line offers. Brand New Cars, full insurance, no excess, pay on arrival. Quick, easy and safe.

Det helt klart billigaste och bästa sidan jag har hittat. Min familj hyrde en rymlig 5 pers. bil i 2 veckor (lågsäsong) och betalade ca 240 €. Ingen deposit om man betalar med kreditkort.
Svara med citat

Gammal 2009-02-16, 10:41

Gäst

Standard Ett svenskt alternativ
Kan rekomendera Uthyrning av bilar och fordon i Europa - MrAuto.SE har själv hyrt av dom och det har fungerat bra. Vi hyrde 1 vecka på Mallorca för ett par månader sen och ingen annan kunde ge ett bättre pris!
Svara med citat

Gammal 2011-02-08, 14:02

Gäst

Standard LINDA WIELAND
Hej,

Vi är ett spanskt bil uthyrningsbolag i Malaga som heter Marbenjo.SL.

Vi skulle vilja veta hur vi kan gâ tillväga för att jobba tillsammans med er. Om ni är interesserade av att sammarbeta med oss kan ni kolla pâ vâran hemsida: Rent a car en Malaga. Alquiler de coches en aeropuerto y estación de tren de Málaga ., eller kontakta oss per e-mail.

Vi ser fram emot ett sammarbete med er.

Med vänliga hälsningar,
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8