ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-05, 23:46

Towe22

Nykomling
Towe22 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Surfa 3 veckor, Bali!
Hallå där!
Är en 18 årig tjej som tar studenten i juni och planerar att dra till Bali 3 veckor i sommar på surfcamp! Jag kommer antingen dra dit själv eftersom mina vänner vill till cannes och leva lyxlivet medan jag dras åt det mer softa strandhänget!
Jag har aldrig surfat förut men älskar allt som är nytt och innebär en utmaning!
Är du en spontan och glad kille/tjej och vill lära dig surfa eller redan kan det men bara vill till Bali så hör av dig! (:
Svara med citat

Gammal 2012-02-07, 11:59

Gäst

Standard
Hej,
Jag är lite nyfiken. Vad är det för företag du åker med? är en glad och social tjej på 20 år. Har rest många gånger själv då jag anser att det är så man träffar nya roliga människor! :-)

Hör gärna av dig till sara.9012@hotmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av Towe22 Visa inlägg

Hallå där!
Är en 18 årig tjej som tar studenten i juni och planerar att dra till Bali 3 veckor i sommar på surfcamp! Jag kommer antingen dra dit själv eftersom mina vänner vill till cannes och leva lyxlivet medan jag dras åt det mer softa strandhänget!
Jag har aldrig surfat förut men älskar allt som är nytt och innebär en utmaning!
Är du en spontan och glad kille/tjej och vill lära dig surfa eller redan kan det men bara vill till Bali så hör av dig! (:
Svara med citat

Gammal 2012-02-07, 19:41

fridafridu

Nykomling
fridafridu är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard
Hej! Jag är jättesugen på att åka och surfa men har ingen att åka med!
Du kan ju lägga till mig facebook.com/fridu om du vill prata mer!
/Frida
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 23:52

Gäst

Standard
Hej! Jag funderar också på att surfa några veckor på Bali, och har kollat runt bland olika surfcamps. Hör gärna av dig på s.svennerstedt@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-04-20, 15:28

Gäst

Standard Sugen!
Hej!

Jag är en glad tjej på 19 som också vill åka och surfa. Kan snart inte tänka på något annat^^
Har vindsurfat lite i Varberg sen tidigare men annars är jag en total rookie.
Jag är intresserad av både utomlandssurf och surf i Varberg med någon/några öppna tjejer.

Vore kul att se om någon är på. Maila mig på : Flisan1893@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-05-10, 01:29

Otto Miklos den glade:-D

Standard vi två hade haft roligt, I can feel it!
Hej på dig:-)
Jag heter Otto och surfade runt lite för att hitta en reskompis på interne. Vet inte om det är försent nu, saken är bara den att när jag läste de du ville ut och göra så blev jag helt fångad. Älskar din beskrivning på det du vill göra, hur kan man inte bli sugen lyxom!
Jag är en super positv kille som har humöret på topp nästan jämt, har väldigt lätt för att lära känna nya människor och tycker verkligen att det är underbart med personer som kan bjuda på sig själva! Jag tar också studenten nu och vill veeeerkligen lära mig surfa, har varit en dröm sedan länge!

Du kan ju alltid maila tillbaka om intresse finns:-) otto.miklos@gmail.com

Peace!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8