Citat:
Ursprungligen postat av lainen
Tja! jag och en polare var ner förra sommaren och det var det bästa vi gjort! ska ner nu i sommar igen och båtluffa igen, vi ska också åka direkt till santorini och sen ta oss vidare. beroende på vad ni vill så kan jag rekommendera olika öar; santorini är otroligt fint, att hyra en 4-hjuling och åka runt och se ön är klockers. vill ni festa är det kos eller ios som gäller. vi kommer troligen vara på ios runt midsommar, sen kan jag även rekommendera milos(mysig ö trevlig ö, dock inte så mycket fest men hyra en moped där och kika runt lite var bra. Vill ni träffa skandinaver är naxos bra, dock är det mycket barnfamiljer där. vet ej hur länge vi var där, förra året var vi där i 3 veckor och brände runt 15 000kr/person och då snåla vi inte ett dugg, dvs käka gott och festa rätt mycket.
överlag kan man säga att de var hur bra som helst! kör hårt!
|
Tja tack för svar ! Vi har läst på väldigt mycket om de olika öarna så vi har rätt mycket förfakta. Vi kommer också vara på ios över midsommar enligt vår plan =) Oj 5000/vecka det lät sjukt billigt jämnfört med vad jag hade tänkt mig är sovplats inräknat då också?
Om du har lust får du jätte gärna skriva ner lite priser på tex?
Öl?
Vanlig enkel middag?
Sovplats?
Båtresor?
Hyra moped?
Har läst om lite priser men hade varit kul att höra från någon som varit där så nyligen. Är ni tjejer eller killar och hur gamla är ni =)