ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-02-05, 11:05

linneahassel

Nykomling
linneahassel är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard Asien i april eller maj!
Hej!

Jag är en tjej på 20 år från Skåne som söker resesällskap till Asien nu i vår. Jag planerar att åka till Kina, Thailand och kanske Australien eller Kambodja, men rutten är självklart något vi kan komma överens om tillsammans! Jag planerar att vara borta i en månad, 4 veckor.

Jag är inte rädd för utmaningar, jag är äventyrslysten, sprallig och glad och jag söker någon likasinnad! Precis som alla andra här har mina vänner varken tid eller pengar!

Hör gärna av er till mig!
linnea.hasselgren@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-04-02, 22:31

Gäst

Standard Hej!
Jag är en 22 årig tjej från värmland. Min tanke är att om ca 2 veckor dra mot Asien. Min drömrutt är indien, nepal och sen ner mot thailand. Jag har en kompis som bor i thailand och vill hälsa på. Jag söker alltså någon att åka runt tillsammans med i ca 2 veckor innan vi går skild vägar!
Hojta om det låter som något intressant!

MVH Johanna
Svara med citat

Gammal 2012-05-13, 12:17

Gäst

Standard hej
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jag är en 22 årig tjej från värmland. Min tanke är att om ca 2 veckor dra mot Asien. Min drömrutt är indien, nepal och sen ner mot thailand. Jag har en kompis som bor i thailand och vill hälsa på. Jag söker alltså någon att åka runt tillsammans med i ca 2 veckor innan vi går skild vägar!
Hojta om det låter som något intressant!

MVH Johanna
hej Johanna
i am going to Delhi on the 25th to 17th juni so if you are in india during that time do email me at tibet.soul@me.com
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8