Är också apsugen på att resa australien, är mer intresserad av aussie än usa eller asien, har själv rest nya zeeland 6mån, sydafrika 6v, och thailand,maroco,teneriffa och los angeles ca 2v styck och påväg till chile, peru och påskön i 5v den 20:e. Har alltid haft sällskap med undantag för 4veckor själv i sydafrika, men kommer att resa själv denna resa också, men det brukar alltid bli roligare med sällskap. Sitter själv och planerar med jobb osv. och räknar men att kunna resa i ungefär 3-4månader utan några större problem men det visar sig islutet av sommaren, men preliminärt kan jag. dessutom blir det till hösten/vintern 2012, men om du vill se lite mer foton om vad jag och min resekamrat brukar hitta på så kan du se lite bilder på ansiktsboken:
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=730824004 . Att få så mycket möjligt av resan bör man redan i sverige kolla efter en billig 3000-6000:- bil via nätet och sedan planera lite resemål och reseruter så får man så mycket som möjligt av resan..