ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-28, 10:40

louisiia

Nykomling
louisiia är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2011

Rykte: 0

Standard Backpacka i Asien
Hej jag heter Louise, jag skulle vilja åka runt i Asien/Indonesien. Se allt som inget och upptäcka saker men mest bara ha jäkligt roligt. Jag hade tänkt vara borta sex till åtta månader och starta i november - december.

Planen är väldigt öppen det ända som finns i planen är att backpacka i Asien, vart man hamnar och vem man hamnar med är inte så detaljerat. Så det skulle vara väldigt kul om någon ville följa med på detta äventyr och ha grymt kul, en som flera. Tanken är att leva för dagen, party
Svara med citat

Gammal 2012-01-28, 15:41

Holms

Nykomling
Holms är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard
Hej,
Jag har ungefär samma planer som dig.
Jag ska resa iväg i november och sen åker jag tillbaka till Sverige när pengarna är slut men förhoppningsvis stanna i några månader.
jag vill till Asien åka runt där lite, sen vill jag även över till Australien en sväng.
Säg till om det låter intressant

Citat:
Ursprungligen postat av louisiia Visa inlägg

Hej jag heter Louise, jag skulle vilja åka runt i Asien/Indonesien. Se allt som inget och upptäcka saker men mest bara ha jäkligt roligt. Jag hade tänkt vara borta sex till åtta månader och starta i november - december.

Planen är väldigt öppen det ända som finns i planen är att backpacka i Asien, vart man hamnar och vem man hamnar med är inte så detaljerat. Så det skulle vara väldigt kul om någon ville följa med på detta äventyr och ha grymt kul, en som flera. Tanken är att leva för dagen, party
Svara med citat

Gammal 2012-05-10, 01:45

Gäst

Standard
Hej på dig:-)
Jag heter Otto och surfade runt lite för att hitta en reskompis på internet . Vet inte om det är försent nu, saken är bara den att när jag läste de du ville ut och göra så blev jag helt fångad. Älskar din beskrivning på det du vill göra, hur kan man inte bli sugen lyxom!
Jag är en super positv kille som har humöret på topp nästan jämt, har väldigt lätt för att lära känna nya människor och tycker verkligen att det är underbart med personer som kan bjuda på sig själva! Jag vill ut och ha resan som jag aldrig kommer glömma, träffa nya människor , uppleva nya kulturer och se vad världen har att erbjuda.

Du kan ju alltid maila tillbaka om intresse finns:-) otto.miklos@gmail.com

Mvh Otto miklos!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8