ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-26, 14:21

TripTjej

Nykomling
TripTjej är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard Sommar 2012 Sydamerika? USA? Annat?
Jag skulle vilja åka till Sydamerika, USA eller Asien (eller något annat långväga resmål) i sommar under ca tre veckors tid. Det behöver inte vara bekvämt utan tvärtom - det får gärna bli en äventyrlig resa! Kanske road-trip eller liknande? Jag har rest ganska mycket men på senare år har det blivit lite för förutsägbara resmål med hotell, sol och strand så nu känner jag att det dags för något mer spännande. Jag är 27 år och pluggar men ska börja jobba till sommaren.
Någon som är på?
Svara med citat

Gammal 2012-01-30, 21:58

faja

Nykomling
faja är inte uppkopplad

Standard Intresserad!
Hej!
Jag är intresserad, har själv funderat på en resa till sommaren. Slutade plugga för ett år sedan och har nu jobbat i ett år. Har inte gjort mycket annat än pluggat i livet och vill verkligen ta chansen att komma ut nu. Jag är 26 år och har sommaren fri. Jag reser nästan vart som helst så har du nån bra idé att sälja in så är jag säkert på

Är du intresserad så kan du väl skicka ett pm så får du min mail.

Sofia
Svara med citat

Gammal 2012-02-09, 02:43

antee

Nykomling
antee är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Standard PM
Skickade ett privat mess till dig triptjejen...
Svara med citat

Gammal 2012-02-15, 04:29

Tjippan

Standard
Jag vill oxå väldigt gärna åka iväg till USA, sydamerika (och gärna västindien Riktigt ressugen är jag!

Är 28 år (bra att man är i ungefär samma ålder) och har rest på tok för lite i mina dar. Nu känner jag att jag måste ut och upptäcka mer av världen!

När hade du tänkt åka? har du nån spec. resplan?

/Anna-Maria
Svara med citat

Gammal 2012-02-17, 15:03

TripTjej

Nykomling
TripTjej är inte uppkopplad

Standard
Låter bra Jag hade tänkt att dra iväg andra hälften av juli ungerfär.
Svara med citat

Gammal 2012-02-18, 00:47

antee

Nykomling
antee är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2011

Standard Söker även reskompis för denna...
Är lite sugen på Namibia i sommar. För att upptäcka dess fantastiska natur och djurliv.

Sanddynorna i Sossusvlei, Skeleton Coast, sälarna i Walvis Bay, de stora djuren i Etosha Nationalpark och mycket mer...

Är inne på att hyra bil, nånting i stil med detta: Value car and 4x4 rental Namibia

Tror man får ut absolut det mesta av det bästa då och friheten att göra precis det man vill.

2-3 veckor i sommar.

Skulle även kunna tänka mig att stanna i Kapstaden, Sydafrika på vägen hem ett par dagar (Flygen mellanlandar där mellan Europa-Windhoek) och spana efter Vithajarna som det går turer till mest hela tiden.
Men det är bara en tanke jag har...

Är en resvan kille bosatt i Göteborg på 32år.
Rest med folk från nätet förrut och det har funkat hur bra som helst och varit superskoj!
Svara med citat

Gammal 2012-02-26, 22:54

PAULO

Nykomling
PAULO är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Standard
HEJ!

Jag drar iväg i augusti till havanna, har varit där 8 gånger, intresserad så maila mig
bmww30@hotmail.com

mvh paulo
malmö
Svara med citat

Gammal 2012-02-28, 04:25

Lina901

Standard hej!!
Hej!! jag och en till tjej (båda 21 år) ska iväg till USA i slutet av juni ca 3-4 veckor och vi vill gärna att några fler vill hänga me!!! Vi vill både se öst o väst o funderar på att åka till Las Vegas, se grand canyon sen los angeles och se san fran... o sen kanske new york och miami....
Skulle det vara intressant får du gärna höra av dig! min mail e karolina-sth@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-05-07, 15:38

ekoscout

Nykomling
ekoscout är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2012

Standard Åka senare och längre tid istället?
Hej!

Du vill inte resa längre, och senare? Jag tänkte mig en runda i USA, Syd- och Mellanamerika och Västindien under fyra månader i höst. How about that?

(elin_orvik@hotmail.com)

Elin
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8