ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-17, 00:28

rucksack

Nykomling
rucksack är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard Thailand, Bangkok 20:e januari
Hej på er alla!

Nu ska jag ska göra min första resa i Sydostasien och jag funderar på att besöka Thailand, Kambodja, Vietnam och Malaysia. Jag anländer till Bangkok den 20:e januari och ska stanna där i några dagar. Jag tänkte höra om det är någon annan här som anländer kring samma datum och vill utforska staden med mig? Då är det bara att höra av sig

// Janne
Svara med citat

Gammal 2012-01-18, 22:36

trainstation

Nykomling
trainstation är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Standard
Anländer till Bangkok måndag den 23/1, kommer antagligen checka in på D&D Inn på Kaosanroad, brukar finnas lediga rum och satsar på det nu också. Stannar till 20/2 och har inga planer på vart jag ska. Öppen för förslag.
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 00:53

rucksack

Nykomling

Standard
Det blir förmodligen Kao San Road för mig med. Vore trevligt å ses. Vi får ta kontakt där ner. Ska inhandla mig ett Thai nr till att börja med
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 14:05

trainstation

Nykomling

Standard
Jag kommer inte köra thailändskt nr. Lite av grejen att komma bort, vara okontaktbar. Men jag kommer som sagt bo på D&D, ligger mitt på Kaosanroad, stor grön skylt. Entrén är som i en galleria, är lite försäljare på vägen in och en tatueringsstudio. Jag anländer vid 14-15 tiden. Möt upp mig i reception vid 18 om du vill ta en bira och snacka lite resplaner.
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 23:28

rucksack

Nykomling

Standard
Det ar pa mandag va. Om jag inte har nagra andra planer sa ska jag forsoka ta mig forbi D&D. Ska kanske traffa annat folk ocksa sa vet inte om jag checkar in pa D&D eller ngt annat.
Svara med citat

Gammal 2012-01-19, 23:34

trainstation

Nykomling

Standard
Japp det är på måndag, gör vad som passar dig. Jag har inga planer i skrivande stund och kommer befinna mig i krokarna under de första dagarna av veckan till att börja med.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8