ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-16, 14:32

Gäst

Standard Nya Zeeland, Sydney, Thailand och Filippinerna.
Hej.
Jag är en tjej på 23 år som vill ut på resa höst-12 och komma tillbaka till våren.
Har tänkt att vandra och se mycket av Nya Zeeland i ca 1 och en halv månad för sedan åka vidare till Sydney och uppleva deras nyår som jag har hört är helt underbart. Stanna i kanske 10 14 dagar för sedan vidare till Thailand och bara ha semester. Eftersom jag inte vill stanna längre i Australien är för det är inget som lockar mig och det är dyrt. Har vart i Thailand innan, ett ställe jag verkligen vill till är Phi Phi island och på fullmoon party. Filippinerna har jag hört att det är jättefint där så vill uppleva detta också.
Dyka, har jag tänkt jag vill också på dessa ställena.
Detta är min resplan, och din eller är det något som intresserar dig tycker jag verkligen du ska ta kontakt med mig genom ett svar här eller hotmail. lindanilsson2010@hotmail.com

Som person är jag väldigt lättsam, skrattar mycket, humor, öppen för förslag, tycker det bara är kul att testa på nya saker.
Träffa nya människor och alkohol gör bara resan bättre.
Dock för mesig för att resa själv eftersom jag är osäker på min engelska.
Vart i New York, Costa Rica, Spanien och Thailand tidigare.

Ha de så bra så hoppas jag detta kan intressera dig.
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 14:07

Michaela985

Nykomling
Michaela985 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Rykte: 0

Standard
Hej!

jag är en 20 årig tjej so´m är väldigt sugen på att resa runt ! just nu bor jag i Norge, fram till maj, men skulle efter det väldigt gärna vilja resa, och ditt inlägg var rätt intressant

Mvh Michaela
Svara med citat

Gammal 2012-04-11, 18:11

Joseph_88

Nykomling
Joseph_88 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Standard Hej
Jag ska till Nya Zeeland 3 veckor i vinter har jag tänkt och är själv ute efter någon resekompis. Är 24 år.
Svara med citat

Gammal 2012-04-20, 22:20

jeppejesper

Nykomling
jeppejesper är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Standard
Halloj!

Jag är precis som du ute efter en resa i Asien under några månader i höst/slutet på det här året.

Jag är öppen för förslag vad gäller resemål.

Jag är en kille på 21 år som är social och gillar att umgås med människor. Tycker det är kul att träffa nytt folk. Jag har tidigare åkt iväg med 2 kompisar till Thailand och backpackat där. Då var vi på Phi-Phi Island och Full moon party vilket var grymt och något jag gärna vill uppleva igen.

Hör av dig via meddelande om du tycker det låter intressant.

/Jesper
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8