Hej!
Jag är en kille på 21 år som ska ner till Australien. Tanken är att jag ska åka ner, ta det lite lugnt till en början och sen hitta ett jobb antingen i the outback på någon farm eller i en storstad.

Jag planerar att möta upp med en kompis längre fram, men han jobbar tyvärr och kan inte komma loss förrän i slutet av februari/ början av mars. Eftersom jag inte har lust att vänta tänkte jag dra ner någon gång de närmaste veckorna eller början av februari. Om någon annan planerar att dra ner runt samma tid tänkte jag att det skulle vara kul om man kunde åka ner tillsammans. Som sagt planerar jag att jobba och resa, stanna några månader och uppleva allt det härliga Australien har att erbjuda!

Jag har ansökt om och fått beviljat ett working holiday visa, så nu återstår bara att boka ett flygdatum och första destination, jag har funderingar på att dra till antingen Melbourne, Sydney eller Brisbane till att börja med. Om du/ ni planerar att dra ner rätt snart kan vi väl snacka ihop oss så att vi kan börja peppa inför Australien redan på flygplatsen? Jag kan nås på:
martinsundeqvist1@gmail.com