ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-10, 00:36

Gäst

Standard Jobba i Spanien
Hej! Jag är en kille på 18 år som är sugen på att åka till Spanien i sommar för att jobba och lära mig Spanska bättre. Jag har kollat efter båda "riktiga" jobb och volontärjobb.
Är du också taggad? Kön och ålder är inte särskilt viktigt!

Hejhej!
Svara med citat

Gammal 2012-02-07, 12:22

Gäst

Standard
Jag är mkt sugen om du inte har något emot motsatt kön! Jag har gjort resor i Frankrike och i Athen där jag jobbat. Alltså sökt mina egna jobb. Det känns som det är dags igen, aldrig jobbat i Spanien!

sara.9012@hotmail.com

Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej! Jag är en kille på 18 år som är sugen på att åka till Spanien i sommar för att jobba och lära mig Spanska bättre. Jag har kollat efter båda "riktiga" jobb och volontärjobb.
Är du också taggad? Kön och ålder är inte särskilt viktigt!

Hejhej!
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 13:13

Michaela

Standard
Jag är också väldigt intresserad! har kikat runt lite på internet efter jobb men har ännu inte hittat nåt.. Just nu bor jag i Norge men skulle väldigt gärna vilja ut och resa, till Spanien, i sommar!
Svara med citat

Gammal 2012-03-11, 11:28

malinjoonsson

Medlem
malinjoonsson är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2012

Rykte: 0

Standard
Hejsan!
Jag är en 20årig tjej som också är inne på detta spåret. Har dock inte riktigt bestämt mig för om det är Spanien eller Italien som lockar mig mest. Tanken är väl att ta någon språkkurs till att börja med för att sedan förhoppningsvis få något litet jobb Hur har ni tänkt?

Kontakta gärna mig via e-mail: MalinJoonsson@hotmail.com eller via facebook om det passar bättre (malin jönsson, trelleborg, 1991)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8