ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-06, 13:35

Rowexor

Medlem
Rowexor är inte uppkopplad
Rowexors avatar

Reg.datum: sep 2011

Rykte: 0

Standard Någon som vill följa med och jobba sommaren 2012?
Söker någon som vill följa med och jobba i sommar. Destination spelar ingen som helst roll , vill bara komma bort från Sverige och göra nått jag har velat göra länge! Tar även emot tips på ställen där folk haft sommarjobb tidigare.

SÅ , ÄR NÅGON SUGEN PÅ ATT FÖLJA MED? HÖR AV ER!!
Svara med citat

Gammal 2012-01-08, 22:52

Gäst

Standard Följer gärna med
Hey
Skulle gärna följa med dig utomlands och jobba, skulle vara riktigt kul.

// Jennie
Svara med citat

Gammal 2012-01-09, 00:22

Rowexor

Medlem
Rowexors avatar

Standard
Har du någon erfarenhet av att jobba utomlands? Hur gammal är du? Vart vill du helst söka jobb? Med vänlig hälsning,

Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hey
Skulle gärna följa med dig utomlands och jobba, skulle vara riktigt kul.

// Jennie
Svara med citat

Gammal 2012-01-11, 00:14

Gäst

Standard Sommar2012
Nej, jag har ingen erfarenhet av att jobba utomlands men tänkte jag skulle skaffa mig det i sommar.
Jag är 20 år.
Jag tänkte mig väl ner mot cypern eller något liknande. Turistorter är där det är lättast att få jobb.

// Jennie
Svara med citat

Gammal 2012-01-11, 01:30

Rowexor

Medlem
Rowexors avatar

Standard
Hur har du tänkt att söka? Via datorn här hemma i sverige eller åka ner till cypern och gå runt o fråga?

Citat:

Nej, jag har ingen erfarenhet av att jobba utomlands men tänkte jag skulle skaffa mig det i sommar.
Jag är 20 år.
Jag tänkte mig väl ner mot cypern eller något liknande. Turistorter är där det är lättast att få jobb.

// Jennie
Svara med citat

Gammal 2012-01-11, 18:41

Gäst

Standard
Pratade med en klasskompis som har jobbat i cypern. Hon sa att det är enklast att åka ner och fråga och att det då är väldigt enkelt att få jobb.
Dock så har jag studier fram till Juni och säsongen där börjar ju i slutet av april, början av maj.
Så jag har inte bestämt mig än.
Svara med citat

Gammal 2012-01-23, 01:11

nissanh

Nykomling
nissanh är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Standard
tja! jag och en tjejkompis åker ner i maj/början på juni nån gång. har tidigare säsongat på kreta. tänkte mest kolla om det är någon som ska ner själv och är sugen på att dela boende? hör av er isåfall blir nämligen billigare då.
Svara med citat

Gammal 2012-01-23, 06:17

Gäst

Standard
Vart är det ni ska jobba?
Om det är så att man får tag på jobb så kan jag gärna dela bostad.
// Jennie
Svara med citat

Gammal 2012-01-23, 16:12

nissanh

Nykomling
nissanh är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Standard
Ayia Napa åker vi till. Jobb är superlätt att fixa när man är på plats. Det är bara att gå runt till olika barer, restauranger och hotell och fråga. Så länge du är någorlunda social så ska det gå bra.
Du kan ju också skicka mail till olika ställen hemifrån, men oftast vill dom ha träffat personen IRL innan dom anställer någon.
Adda mig gärna på facebook; Nicole Nisrin Hildenborg
Svara med citat

Gammal 2012-02-08, 14:15

Michaela985

Nykomling
Michaela985 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Standard
Hej!

Jag är på! har letat jobb på internet i Cypern och även Malta ett bra tag men inte hittat nått, så jag har haft funderingar på att åka dit och leta jobb men jag kände inte riktigt för att åka själv.
jag är 20 år och bor just nu i Trysil, Norge där jag jobbar på ett hotell som receptionist.

Hör av er om ni är intresserade av att ta med en tjej till!

/ Michaela
Svara med citat

Gammal 2012-02-15, 18:34

SabinaIsmailova

Nykomling
SabinaIsmailova är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2012

Standard
Hej! Mitt namn är Sabina och jag är helt ny här! jag undrar hur man kan skicka inlägg så att alla kan se? Är nämligen sugen på att dra och jobba utomlands och behöver tips och råd!
// Sabina
Svara med citat

Gammal 2012-02-23, 16:46

Gäst

Standard
Hej !

Jag är en trevlig utåtriktad kille på 23 vintrar som gärna flyger ner och jobbar lite i malta i år.
Hör av er om ni är intresserade.

Svara med citat

Gammal 2012-02-25, 23:41

Gäst

Standard
Tjena, är en 21 år gammal kille som flyttar till Larnaca på tisdag! Någon som är där just nu?
Svara med citat

Gammal 2012-03-07, 17:25

Gäst

Smile Napa
Har jobbat en säsong på Cypern ! Lätt det bästa jag gjort !
Ska ner dit i sommar på semester. Ni kan ju redan nu maila svenska ställen där ner.
T.ex GG eller månen.
Svara med citat

Gammal 2012-03-13, 15:03

Gäst

Standard Jobba utomlands 2012
Hej!
Jag skulle gärna vilja åka med någon från Sverige och jobba utomlands. Detta har jag velat länge men jag vill inte åka själv. Är det någon som vill och vet var det finns bra jobb får ni gärna höra av er. Det skulle vara jätteroligt!
Svara med citat

Gammal 2012-03-21, 14:53

Gäst

Standard
Hej! Jag har kikat efter jobb utomlands ett tag men tror det lättaste är att åka ner och söka på plats! Men vill gärna åka med någon /några , kan tänka mig i princip vilkn semesterort som helst sommarlov 6 jun- sista aug. Är en tjej på 25 år , utåtriktad och positiv, hör gärna av er om ni också vill jobba utomlands, maila eller lägg till på facebokk, mail l.skaar@hotmail.com eller Lisa Skår på FB
Svara med citat

Gammal 2012-03-25, 13:45

Gäst

Standard Jobba utomlands sommaren 2012
Hej!

Jag vill också jobba utomlands i sommar! Jag är en glad tjej på 20 år, jag har tänkt att åka till Cypern i sommar och gå en barskola i två veckor som börjar 18 Juni. Sedan efteråt hade jag tänkt att stanna kvar och försöka leta jobb. Hör av er om det är någon som vill följa med!!
Svara med citat

Gammal 2012-03-26, 11:42

Gäst

Standard jobba utomlands sommaren 2012
Hej!

Jag vill också jobba utomlands i sommar! Jag är en glad tjej på 20 år, jag har tänkt att åka till Cypern i sommar och gå en barskola i två veckor som börjar 18 Juni. Sedan efteråt hade jag tänkt att stanna kvar och försöka leta jobb. Hör av er om det är någon som vill följa med!! emlansemlan_@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-04-09, 16:16

Gäst

Standard fb
Citat:

Hej!
Jag skulle gärna vilja åka med någon från Sverige och jobba utomlands. Detta har jag velat länge men jag vill inte åka själv. Är det någon som vill och vet var det finns bra jobb får ni gärna höra av er. Det skulle vara jätteroligt!
Hej. Skriv vad du heter på facebook så addar jag dig! M
Svara med citat

Gammal 2012-04-09, 16:18

Gäst

Standard jag ska dit
Citat:

Tjena, är en 21 år gammal kille som flyttar till Larnaca på tisdag! Någon som är där just nu?
hej! har fått jobb där men vet inte om jag ska ta det. är det ett bra ställe? vart jobbar du?/ A
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8