ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-04-11, 16:23

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!
Jag skulle gärna vilja åka med någon från Sverige och jobba utomlands. Detta har jag velat länge men jag vill inte åka själv. Är det någon som vill och vet var det finns bra jobb får ni gärna höra av er. Det skulle vara jätteroligt!
Jag vet vart de finns jobb och jag delar gärna bostad med någon! vad heter du på facebook så addar jag dig där?
Svara med citat

Gammal 2012-04-11, 21:35

Gäst

Standard
Hej! Jag är också sugen på att jobba utomlands i sommar. Vart har jag varken funderat på eller bryr mig så mycket om. Jag vill bara bort från Sverige. Så om någon har tips eller kanske vill åka ner tillsammans så kontakta mig gärna via facebook. Egil Andersson heter jag.
Svara med citat

Gammal 2012-04-13, 13:42

LeviCato

Nykomling
LeviCato är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2012

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via Skype™ till LeviCato
Smile Någon som är sugen på Australien?
Hej!
Jag är en kille som tar studenten i år och är sugen på att åka till Australien i Augusti/september i år.
Jag kommer i så fall åka på "Work' n Holiday" via Blueberry. Är det någon här som funderat på det också?

Kolla in det: Work and travel, jobba i Australien | Blueberry Jobba utomlands

Hör gärna av dig: alexlevicato@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-04-15, 17:35

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Rowexor Visa inlägg

Söker någon som vill följa med och jobba i sommar. Destination spelar ingen som helst roll , vill bara komma bort från Sverige och göra nått jag har velat göra länge! Tar även emot tips på ställen där folk haft sommarjobb tidigare.

SÅ , ÄR NÅGON SUGEN PÅ ATT FÖLJA MED? HÖR AV ER!!

Jag är jävligt sugen på att dra någonstans och jobba i sommar!
typ malta, eller kos! har precis gjort en bartenderutbildning och jobbat lite på nattklubb!!
är kille på 19 år och sugen på att komma iväg och leva livet liksom !
hör av dig/er om ni känner ssuget !

Maila mig : loehr-lu@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-04-23, 04:04

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hej!
Jag skulle gärna vilja åka med någon från Sverige och jobba utomlands. Detta har jag velat länge men jag vill inte åka själv. Är det någon som vill och vet var det finns bra jobb får ni gärna höra av er. Det skulle vara jätteroligt!

Jag vill också åka ner och jobba, rättare sagt cypern. men vill fan inte åka själv, så hör av er om någon vill göra en resa lite roligare och billigare =)

Nico Oksanen @ fb
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8