Hej hallå!
Någon mer än jag som är trött på regn och rusk och längtar efter snö, riktig vinter och skidåkning? Jag är själv inte särskilt duktig, gjorde en skidresa när jag var liten och åkte lite skidor igen när jag jobbade på en skidort i Norge för några år sen. Men jag älskar naturen med snöklädda fjäll, vara utomhus och tycker det är fruktansvärt kul även om jag föredrar de gröna och blå backarna.
Hade varit kul att hitta en eller flera personer som är sugna på att åka iväg, hellre nybörjare än personer som vill upp i de svarta backarna. (för där sätter jag iiiiiiiiinte min fot!

En röd kanske, men aldrig en svart!
Har försökt få med mig mina vänner på skidresa i flera år nu men de föredrar resor till sol och värme så provar nu här.
Men letar efter människor som vill ha roligt, gillar att vara ute och inte tar så allvarligt på saker och ting. Det viktiga är att man har roligt!
Fest nån kväll kanske, men hellre att man mår bra dagen efter och kan åka skidor, göra någon utflykt eller någonting helt annat utan att man mår dåligt.
Hade tänkt mig vara iväg en vecka-10 dar nu någongång jan-mars.
Har tittar lite på Spindleruv Mlyn i Tjeckien, billigt, god öl, vackert och ca 20 mil från Prag.
Och det finns ett danskt resebolag som erbjuder billiga resor dit meeeen jag är flexibel i den frågan. Bara det finns snö, berg och skidor så är jag nöjd. Och någon reskompis då förstås!
Sååå hör gärna av er. Tjej eller kille spelar ingen roll.
Jag är förresten en 29årig tjej, hemmahörande i Blekinge.