ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-26, 22:45

Jennnnny

Talking Skidkompis sökes
Hej hallå!
Någon mer än jag som är trött på regn och rusk och längtar efter snö, riktig vinter och skidåkning? Jag är själv inte särskilt duktig, gjorde en skidresa när jag var liten och åkte lite skidor igen när jag jobbade på en skidort i Norge för några år sen. Men jag älskar naturen med snöklädda fjäll, vara utomhus och tycker det är fruktansvärt kul även om jag föredrar de gröna och blå backarna.

Hade varit kul att hitta en eller flera personer som är sugna på att åka iväg, hellre nybörjare än personer som vill upp i de svarta backarna. (för där sätter jag iiiiiiiiinte min fot! En röd kanske, men aldrig en svart!

Har försökt få med mig mina vänner på skidresa i flera år nu men de föredrar resor till sol och värme så provar nu här.
Men letar efter människor som vill ha roligt, gillar att vara ute och inte tar så allvarligt på saker och ting. Det viktiga är att man har roligt!
Fest nån kväll kanske, men hellre att man mår bra dagen efter och kan åka skidor, göra någon utflykt eller någonting helt annat utan att man mår dåligt.

Hade tänkt mig vara iväg en vecka-10 dar nu någongång jan-mars.
Har tittar lite på Spindleruv Mlyn i Tjeckien, billigt, god öl, vackert och ca 20 mil från Prag.
Och det finns ett danskt resebolag som erbjuder billiga resor dit meeeen jag är flexibel i den frågan. Bara det finns snö, berg och skidor så är jag nöjd. Och någon reskompis då förstås!

Sååå hör gärna av er. Tjej eller kille spelar ingen roll.
Jag är förresten en 29årig tjej, hemmahörande i Blekinge.
Svara med citat

Gammal 2011-12-28, 01:33

Gäst

Standard Sälen om du pratar Spanska
Hej,
Vi är tre personer som ska till Sälen snart, tidig Januari.
Det är jag (Peter), min kompis och hans flickvän som bara pratar Spanska.
Om du pratar Spanska får du gärna följa med, för min kompis flickvän saknar någon tjej att prata med samt att hon aldrig tidigare åkt skidor och vill ha någon med sig som kan stötta henne moraliskt.
Vi står för boende och resa så du behöver bara betala liftkort. Och tro mig Sälen funkar bra om man gillar lugna backar varvat med lite god öl...

jag finns på peter.olsson@live.com

Gott Nytt År!
Svara med citat

Gammal 2011-12-29, 09:42

Jennny

Standard
aaah nej, tyvärr pratar inte ett ord spanska
Svara med citat

Gammal 2011-12-30, 09:15

Gäst

Standard Resa
Hej! Det låter kul! Jag är en tjej från Östergötland som vill gärna hänga på...maila till amanda222@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-01-03, 21:08

Janni

Nykomling
Janni är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Smile Älskar snö!
Hej!
När vill du åka?

Jag älskar o åka skidor o vill dra gärna igår men främst när som!

Finns på fejjan jannichen@hotmail.com (27 blivande 28-åring). Drar gärna alla backar o kan lära dig dra de svarta om du vill Dock kör jag gärna rött med, varierat e det bästa!
Svara med citat

Gammal 2012-01-05, 19:48

Jennny

Smile
jamen, grejt! jag lägger till dig där!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8