Hej!
Är en 20-årig tjej som vill ut & upptäcka världen! Nya länder, annorlunda kulturer, god mat, varma vatten

! Har planer på att vara borta minst ett halvår, så därför krävs ju både pengar och tid! Och, as I said, att dra nångång sensommar 2012!
Har absolut ingen "färdig" rutt, men åker gärna till Nya Zeeland, Australien, Kalifornien (en dröm jag har är att se en solnedgång där

kanske kan klämma in en roadtrip i Usa under tiden?!?!?) (arbeta i Austalien mm). Gärna Thailand, Fiji osv! Vara borta länge, och verkligen hinna se många saker!
Är inte supertaggad på länder som jag tycker känns lite "osäkra" typ Brasilien och Indien... mehn, öppen för förslag!
Jag är grymt social och pratar mycket, vore därför inte helt fel om du/ni också ja, alltså inte är superblyga iaf. Och såklart ska ni har humor! Viktigt för mig är också att den/dom jag åker med inte är fega, utan vågar ta för sig och komma med egna förslag på rutter osv! Om man ska vara tillsammans 6 månader, krävs ju att man har någorlunda lika värderingar i saker & ting... så därför skriver jag så tidigt, så man har tid att planera!
Tycker om att festa och umgås gärna med folk! Såklart ska detta inte bli någon fylleresa, men att ha kul under tiden! Och få ett minne för livet.. och viktigast av allt: nåt man bestämmer tillsammans, och försöker fixa så det blir toppen för alla!

GIVE & TAKE
Please, hör gärna av er! Vet att det finns många där ute som gå i samma funderingar: och förresten, jag vet också att många är för fega för att våga (känner alldeles för många såna, så, ). Men man lever bara en gång. Har själv bott utomlands, och jag vet att även om det känns svårt/konstigt i början, försvinner den känslan hur fort som helst!!
Man vinner inte ett skit om man inte vågar. Det värsta som kan hända är att det går åt helvete. Och det är ju inte hela världen...
Hoppas på svar!
GODJUL