ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-12-11, 22:32

Louise B

Standard 21-årig tjej söker resekompis
Hej,
Jag är en 21-årig tjej från Örebro som är sugen på att resa lite. I början av nästa år tänkte jag försöka komma iväg. Jag har bara lite idéer om vad jag vill göra, inga direkta planer. Jag kan tänka mig allt ifrån surfing på Hawaii till att luffa runt i Asien eller kanske en roadtrip i Australien.

Jag är en glad och utåtriktad tjej som gillar att träffa människor och hitta på saker. För några år sedan tog jag dykarcert annars gillar jag att segla eller åka bräda. Surfing är något jag aldrig prövat men tycker det verkar kul. Annars är jag ute efter att uppleva så mycket som möjligt, festa och ha riktigt kul.

Förra vintern bodde jag i Verbier, Schweiz där jag jobbade och åkte bräda. Jag har även bott i USA ett år och rest en del tidigare. Så nu hoppas jag på att hitta en eller flera resekompisar till nästa resa. Om det låter intressant hör av er via facebook, Louise Beckman | Facebook .
Svara med citat

Gammal 2012-01-05, 22:08

Gäst

Standard Australien!
Tjennare!
Jag är en kille på 21 och är från Gotland.
Jag har tänkt resa iväg till Australien i slutet på februari för att hälsa på mina kompisar som redan är där men har ingen erfarenhet av att resa själv har bara varit på charterresa tidigare men det verkar som om du har lite mer resevana så skulle vart grymt om man fick med en som är van med allt sånt.
Men Hör av dig om du är intresserad mvh Alexander!
alexanderkarlsson_90@hotmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-01-11, 18:51

James

Nykomling
James är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2012

Rykte: 0

Standard
Hej!
Har tänkt en roadtrip i Australien i 10månader, åker ner ensam är planerna om jag ej hittar någon som vill med Ska spara ihop det mesta innan så jag slipper fokusera på jobb även fall det kan vara en kul grej. Räcker väll så, finns på email toffapriv@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2012-01-14, 16:24

DaniDani

Nykomling
DaniDani är inte uppkopplad

Standard Thailand
Hej!

Jag ska resa till Asien i början av november och vara borta ca 2 månader.
Har Thailand som utgångspunkt och kan ev. besöka Malaysia och Fillipinerna där emellan. Jag åker dit för att upptäcka och uppleva så mycket som möjligt.

Utflykter i regnskogen, rida på elefant, simma med delfiner, ta dykcert, gå på full moon party och slappa och sola på stranden är något jag vill göra :-)

Hade tänkt ta mig till dessa platser (i Thailand)

Bangkok
Koh Samet
Koh Chang (Rida elefant)
Koh Tao (Dyk cert.)
Koh Phangan (Full Moon Party)
Koh Samui (Chaweng Beach)
Krabi
Koh Phi Phi

Om du är sugen på att veta mer, tveka inte att skicka ett PM!

/Daniella
Svara med citat

Gammal 2012-01-24, 18:34

henern

Nykomling
henern är inte uppkopplad

Standard Asien
Hej!
Har tänkt backpacka i Asien i 3 månader (23 feb - 23 maj) och troligtvis besöka Thailand/Kambodja/Vietnam/Kina i den ordningen. Ingenting specifikt planerat annat än att försöka hinna med att se en hel del, få lite sol och bad samt dykning.
//Pma eller maila henern90(at)gmail.com om det låter intressant
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8